کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با مبارکه‌نا:

مسئول نمایندگی سپاه شهرستان مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: مردم در نهم دی‌ماه ۸۸ یک حماسه‌ای را آفریدند و نگذاشتند برنامه ۲۰ ساله دشمن به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صیام پور بابیان اینکه که دشمن ۲۰ سال برای یک فتنه برنامه‌ریزی داشته است، گفت:

دشمن برای اینکه نظام جمهوری اسلامی را به زمین بزند برنامه‌ریزی دقیق کرده بود و از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین مسائل کشور را در نظر داشته بود.

وی افزود: امام خامنه‌ای در سال ۶۸ فرمودند که این دشمنان ۲۰ سال دیگر فتنه‌ای در کشور ایجاد می‌کنند.

مسئول نمایندگی سپاه شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه مردم وقتی دیدند که این فتنه گران روز عاشورا احترام امام حسین و عزاداران را نگه نداشتند، متوجه شدن دعوا، دعوای بین دو کاندیدا نیست، اظهار کرد: مردم فهمیدند که این دعوا پشت‌صحنه‌ای دارد که فتنه گران از خارج حمایت می‌شدند.

وی بیان کرد: وقتی اوباما به صحنه می‌آید و از تریبون کشور آمریکا بیان می‌کند که ما از این حزب حمایت می‌کنیم، باید بفهمیم که پشت‌صحنه چه می‌گذرد.

حجت‌الاسلام صیام پور ادامه داد: وقتی‌که رژیم صهیوستی در رسانه‌هایشان حمایت از حزب سبز را عنوان می‌کند، یعنی این اعتراض‌ها فراتر از دعوای دو کاندیدا است.

وی بابیان اینکه مردم بصیر ایران از زمانی که متوجه شدند که دعوا بین دو کاندیدا و بحث انتخاباتی نیست و این‌ها اصل نظام را نشانه گرفتند، آمدند درصحنه و فتنه ۲۰ ساله دشمن را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: حضور مردم و تدابیر رهبر امام خامنه‌ای، انقلاب و کشور را از دست دشمنان نجات داد.

مسئول نمایندگی سپاه مبارکه اضافه کرد: این مسیر بصیرت که ایام ۹ دی است، باید هرساله گرامی داشته شود که بگوییم فتنه‌ای بود و مردم آمدند درصحنه که این بصیرت‌ها لازمه نظام ما است.

وی با تأکید بر اینکه در آینده هم دشمن بیکار نخواهد بود و برای جمهوری اسلامی ایران مدام فتنه ایجاد می‌کند، عنوان کرد: باید همیشه بصیر و درصحنه باشیم تا بتوانیم در مقابله با فتنه‌هایی که دشمن دارد، حماسه‌های جدید بیافرینیم.

انتهای پیام/