امام‌جمعه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام‌جمعه مبارکه در گفت‌وگویی بابیان اینکه لطف الهی، هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم درصحنه و فداکاری جوانان ما در همه این عرصه‌ها توطئه‌ها را از صحنه خارج کرد، تصریح کرد: عوامل و طراحان این توطئه امید داشتند که با رحلت امام خمینی (ره) مردم کم‌کم از انقلاب سرخورده و انگیزه‌های اصلی و شعارهای انقلاب ضعیف شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی موسوی گفت: ارتحال امام (ره) که پیش آمد دیدند که آب غسل امام (ره) خشک نشده است و خبرگان آگاه و با بصیرت در اقدامی موقع شناسنامه و تاریخی خلأ ارتحال امام (ره) را پر کردند و رهبری این انقلاب را به آیت‌الله خامنه‎‌ای سپردند.

وی افزود: دوران ناامیدی دشمن شروع شد ولی آن‌ها دست‌بردار نبوده و سعی کردند در همه ابعاد نفوذ کنند.

امام‌جمعه مبارکه با اشاره به اینکه دشمن با کمک دلارها و دینارهای آمریکا و کشورهای خلیج با راهکارهای جدیدی جلو آمد، اظهار کرد: یکی از توطئه‌های مهم بعد از ارتحال امام فتنه ۷۷ کوی دانشگاه و فتنه ۸۸ بود که این فتنه‌ها بسیار بزرگ بودند و می‌توانستند ضربه‌های بزرگی به پیکره انقلاب وارد کنند.

وی با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ با ابعاد بسیار گسترده‌تری که به نظر می‌رسید از قبل دشمن آن را طراحی کرده است با بحث تقلب در انتخابات شروع شد، خاطرنشان کرد: کاملاً مشخص بود فقط بهانه‌ای برای پیشبرد اهداف است و بحث انتخابات کاملاً بهانه و برای اینکه تفاوت آراء بیش از 12 میلیون بود.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه تقلب در سازوکار سیستم انتخاباتی نظام ما وجود ندارد، عنوان کرد: در کدام‌یک از انتخابات ما تقلب بوده که در سال ۸۸ بوده باشد و این امر کاملاً بی‌ریشه و اتهام زنی به نظامی پاک بود.

وی ادامه داد: بعد از جریان پیش‌آمده از سران فتنه خواسته شد که دلایل خود مبنی بر ادعای تقلب را ارائه دهند که آن‌ها نتوانستند و فقط بر طبل تقلب کوبیدند اما چون توطئه بوده باید اجرا می‌شد و انتخابات تنها بهانه‌ای بود تا دشمنان نقشه خود را اجرا کنند.

امام‌جمعه مبارکه با تأکید بر اینکه در این میان عده‌ای آگاهانه و ناآگاهانه وارد جریان شدند و به خیابان‌ها آمدند، بیان کرد: این افراد مزاحمت‌هایی برای مردم و خسارت‌هایی برای نظام ایجاد کردند اما بعدازاینکه همه این حوادث را ملت ایران دیدند موضوع برایشان روشن شد که دشمن این جریان را هدایت می‌کند.

وی بابیان اینکه فتنه‌گران اصل و مقدسات نظام که خون شهدا، عاشورا و ولایت‌فقیه بود را هدف گرفتند، اضافه کرد: فتنه‌گران در روز عاشورا به عزاداری و دسته‌ها سیدالشهدا حمله و توهین کردند اما درنهایت مردم با تمام آگاهی خود در روز ۹ دی به صحنه آمدند و سیلی محکمی به‌صورت استکبار و عوامل خودفروخته زدند.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی نادر بود، گفت: حماسه ۹ دی حضور جمعیتی چندمیلیونی در سراسر کشور روز تاریخی را رقم زد که برای عوامل خارجی و داخل بسیار گیج‌کننده بود و به آن‌ها فهماند ملت ایران حاضر نیست دستاوردها و خون شهدایش را دست‌خوش توطئه‌ها و اقدامات ننگین صهیونیست، آمریکا و جبهه باطل کند.

وی ادامه داد: مردم ایران همه‌ساله این روز مهم را گرامی داشته و تجمعاتی برگزار می‌کنند؛ ۹ دی شاه‌کلید حرکت‌های تاریخی ملت ایران به‌حساب می‌آید و امیدوارم این روز بزرگ به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) پیوند بخورد و شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل باشیم.

انتهای پیام/ فارس