رییس شورای آموزش و پرورش مبارکه مطرح کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش نیز از این امر مستثنا نیست و آن ها نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که می طلبد خیرین عزیز شهرستان با کمک های خیر خواهانه خود برای بهبود شرایط آموزشی و تربیتی شهرستان گام بردارند.

جواد سلطانی فراهم کردن زمینه های کارآفرینی و خوداشتغالی و کاهش هزینه ها را وظیفه همگان دانست و تاکید کرد: انشاءالله به عزم جهادی بتوانیم با موفقیت مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذریم و از این بحران عبور کنیم.
وی با اشاره به وجود اراضی و املاک مازاد بر نیاز و بدون استفاده اداره آموزش و پرورش ، عنوان کرد: این املاک در بعضی شهرها باعث ایجاد مشکلاتی گردیده است که باید تعیین تکلیف گردند.
رییس شورای آموزش و پرورش مبارکه ادامه داد : در صورتی که شهرداری ها و دهیاری ها به املاک بلا استفاده آموزش و پرورش نیاز دارند می توانند با اخذ توافقات لازم از اداره آموزش و پرورش و با رعایت قوانین و مقررات از آن ها استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری مبارکه با اشاره به ساماندهی و بهینه‌سازی بخشی از املاک و فضاهای آموزشی آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: اداره آموزش و پرورش می تواند طبق قانون املاکی که بلا استفاده هستند را با اخذ موافقت مراجع ذی ربط تبدیل به احسن نماید و از آنها بهره برداری کنند.

انتهای پیام/