فرمانده سپاه مبارکه خبر داد:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به اجرای گشت محله محور در شهرستان تصریح کرد: گشت محله محور مأموریت جدید سپاه با همکاری نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه است.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی بابیان اینکه همه اقشار مختلف مردم در حفاظت از انقلاب نقش اساسی داشتند، گفت: اگر می‌خواهیم در همه ابعاد به اهداف انقلاب دست پیدا کنیم باید مردم در همه قسمت‌های کشور حضورداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در امنیت هم اگر بخواهیم به امنیت کامل برسیم باید امنیت مردمی باشد، گفت: عموم مردم به‌خصوص جوانان باید برای خانواده و محل خود امنیت برقرار کند و اولین هدف این گشت‌ها، ایجاد امنیت با کمک و تکیه به مردم است.

فرمانده سپاه مبارکه با تأکید بر اینکه اگر اشراف خوب و گسترده‌ای ازلحاظ امنیتی در شهرستان داشته باشیم، کوچک‌ترین تحرکی را می‌توانیم رصد کنیم، اظهار کرد: با برنامه‌هایی که استکبار برای کشور برنامه‌ریزی کرده، روزبه‌روز با نقشه‌های جدید برای سلب امنیت فعالیت گسترده انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امنیت ایران در منطقه باوجود گروه‌های تروریستی معجزه است که یکی از راهی که می‌توان امینت کامل را در جامعه ایجاد کرد، امنیت مردمی است.

سرهنگ نصر اصفهانی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف گشت محله محور کمک به ناجا و نیروی انتظامی است، بیان کرد: جلسه مشترکی با حضور دادستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، فرماندهان کلانتری‌ها و حوزه‌های بسیج برگزار شد و توافق خوبی در شهرستان انجام‌شده برای اینکه با کمک همدیگر بتوانیم امنیت کامل را برقرار کنیم.

وی اضافه کرد: ناجا اگر بخواهد به‌تنهایی امنیت کامل را در جامعه برقرار کند امکانات و نیروی انسانی بیشتر نیاز دارد که شاید محقق نشود و بهتر است که به کمک همدیگر امنیت کامل را در جامعه برقرار کنیم.

انتهای پیام/