جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در همایش اقتدار بسیج شهرستان مبارکه با تبریک روز بسیج و به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج را باانگیزه‌ی الهی و معجزه‌ی خود، 9 ماه قبل از جنگ تحمیلی کلید زدند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا بابیان اینکه بسیج ظرفیت و امکانی را فراهم کرد که منشأ خیرات و برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این 38 سال بوده است.

وی افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی این امکان را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرد که جوانان و مردم کشور بتوانند درصحنه‌ها و اقشار مختلف نسبت به دفاع از انقلاب و پیروی از ولایت اقدام کنند.

جانشین فرمانده سپاه اصفهان با تأکید بر اینکه دشمنان در طول 38 سال گذشته توطئه‌های مختلفی را علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تدارک دیدن و برنامه‌ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که دشمنان به پادگان مهاباد حمله کردند اما مردم شهیدپرور، رزمندگان و بسیجیان و نیروی مسلح با ضدانقلاب مقابله کردند.

وی ادامه داد: بعدازاین، ترور مسئولان و شخصیت‌های نظام در دستور کار منافقین و دشمنان قرار گرفت که نیروهای بسیجی و مردم با اقدامات مختلف در سطح کشور توانسته این  توطئه را در نطفه خفه کنند.

سردار فدا بابیان اینکه به تحریک آمریکا صدام به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد،  گفت: در دو سال اول حضور کمرنگ نیروهای مردمی درصحنه‌های حق علیه باطل به دلیل مخالف‌های رییس جمهور فراری شاهد موفقیت‌های چشمگیری نیستیم.

وی اضافه کرد: اما به‌محض ورود نیروهای بسیجی با آموزش، سازمان‌دهی و حضور خود در مناطق مختلف عملیاتی شاهد تشکیل گردان‌ها و یگان‌های عملیاتی و نیروها و یگان‌های مردم پایه در کنار برادران ارتش و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، عملیات مهم و سنگین را سرنوشت‌ساز در طول مدت هشت سال انجام دادیم و توانستیم سرزمین‌های تصرف‌شده را از دشمنان بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) افزود: بعدازآن می‌بینیم که تنها ظرفیت و امکانی که زمینه وحدت همدلی و پای‌کار آوردن مردم و نیروهای عظیم جمهوری اسلامی در پشتیبانی از نظام و دولت را دارد، شجره طیبه بسیج است.

وی بابیان اینکه دشمنان در طول این سال‌ها هرگونه ظرفیتی و بهره‌برداری را دنبال کردند تا به این شجره طیبه، ذخیره تمام‌نشدنی و نیروی پایان‌ناپذیر جمهوری اسلامی را به نحوی منحل کنند و ظرفیت و پشتوانه نظام ایران اسلامی را بگیرند، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و برنامه ریزان دنیای غرب امروزه اثرات تفکر و فرهنگ بسیجی را در منطقه می‌بینیم.

سردار فدا ادامه داد: تفکر و فرهنگ بسیجی ظرفیتی را ایجاد کرد تا در دل کشورهای منطقه نیروهای بسیجی شکل گرفت و می‌بینم که در این چند روز اخیر فرمانده سپاه قدس پایان حکمت داعش را به کمک نیروهای مردمی در منطقه و خاورمیانه اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر به چند سال گذشته نگاه کنیم می بنیم که چه خطر بزرگی مرزهای کشور را تهدید می‌کرد، عنوان کرد: تنها ظرفیت و امکان و نیروهایی که می‌تواند حکومت‌های خود خواند و دیکتاتور را سر جای خود بنشاند، نیروی‌های مردمی هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: به‌واسطه پیروزی جبهه مقاومت و خون شهدای مدافع حرم ظرفیت‌های خوبی را در دل منطقه ایجاد کردیم و به‌واسطه داعش جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت.

وی ادامه داد: امکانی فراهم‌شده که ایران اسلامی یک ابرقدرت مانند روسیه را در کنار خود قرار دهد و روس‌ها فرماندهی حاج قاسم سلیمانی را به‌طور کامل قبول کردند.

سردار فدا بیان کرد: تنها جایی که روس‌های قبول کردند فرماندهی و مدیریت صحنه نبرد عملیاتی خارج از قوانین بین‌المللی به عهده نظام مقدس جمهوری اسلامی فرماندهی آن سپاه قدس باشد، جبهه مقاومت بود.

وی عنوان کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی با دست‌خالی مقابل استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه به فرهنگ تبدیل‌شده و کشورها یکی‌یکی از این تجربه‌های استفاده می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ترویج گرفته است، گفت: جوانانی که امام(ره) و هشت سال دفاع مقدس  راندید امروز شهدای مدافع حرم را شکل می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز بسیج در خارج از کشور مدافع اسلام و در داخل کشور مدافع و حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار فدا بابیان اینکه این جمعیتی که امروز به مناسبت روز بسیج به صحنه آمده‌اند قطر کوچکی از خیر عظیم مشتاقان به‌نظام است، اظهار کرد: به آمریکا، اسرائیل و نوکران آن‌ها اعلام می‌کنیم که اگر نظام ایران تهدید شود این جوانان همانند هشت سال دفاع مقدس که صدام را زانو درآوردند توطئه‌ها و برنامه‌های شوم شمارا نقشه بر آب می‌کنند و شمارا به زباله‌دان تاریخ خواهند سپرد.

انتهای پیام/