فرمانده سپاه شهرستان در نماز جمعه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، محمد نصر اصفهانی فرمانده ناحیه سپاه مبارکه در حاشیه برگزاری نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز به برکت تفکر بسیجی وعده‌های الهی یکی پس از دیگری در حال تحقق است و پیروزی‌هایی نهایی خیلی نزدیک است، که شرط آن اتحاد،  یکپارچگی، صبر و استقامت حول محور اسلام و ولایت‌فقیه است.

وی افزود: امروز در حالی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی را علیه شجره خبیث  داعش ،این زائده استکبار جهانی در منطقه را جشن می‌گیریم، که در عراق حول شکل‌گیری بسیج مردمی به برکت تفکر بسیجی ،عراق به کشوری نفوذناپذیر تبدیل‌شده است.

نصر اصفهانی عنوان کرد: امروز در سوریه که یکی از محورهای مهم مقاومت اسلامی به شمار می‌رود، با سازمان‌دهی بسیج مردمی به هدایت فرماندهان بسیج همچون شهید حاج حسین همدانی تشکیل بسیج جهان اسلام را شاهد هستیم.

وی در ادامه افزود: امروز به برکت تفکر بسیجی حزب‌الله لبنان مثل دژ نفوذناپذیری در مقابل رژیم صهیونیستی اجازه تحرک را از آنان گرفته و آنان را فلج و زمین‌گیر کرده است.

فرمانده ناحیه مبارکه بیان داشت: امروز به برکت شجره طیبه بسیج ، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج خود را یکی برطرف نموده و سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است .

وی افزود: اگر دیروز مرز اسلام در مقابل دشمن مرزهای جمهوری اسلامی ایران بود ،اما امروز به برکت تفکر بسیجی مرزهای اسلام گسترانیده شده است .

نصر اصفهانی بیان داشت: پایگاه‌های محلی سنگرهای مقاومت اسلام در مقابل کفر است، مبادا با بی‌توجهی این پایگاه‌ها ضعیف و پشتیبانی ضعیف شود.این بسیجیان فرزندان شما،افسران جنگ نرم هستند.

فرماندهی ناحیه سپاه مبارکه تصریح کرد: اگرچه در جبهه بیرون از مرزها توفیقات بسیار خوبی داشته‌ایم، اما در داخل نگرانی‌های فرهنگی وجود دارد که راه‌حل آن تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج است، که محل تربیت و سازمان‌دهی جوانان مؤمن و انقلابی است.

وی در پایان افزود:  دشمنان همواره به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند. به همین دلیل امنیت ما باید امنیت مردمی شود. در همین راستا گشت‌های محله محور بسیج که به‌عنوان حماسه خدمت و امنیت از طرف بسیج به مردم هدیه خواهد شد، برای مقابله با ناامنی به‌ویژه سرقت‌ها از 5 آذر امسال شروع خواهد شد.

انتهای پیام/