سرپرست فرمانداری مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا:

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا ضمن تبریک هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج یادآور یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است که جانانه و خالصانه در پای دفاع از میهن اسلامی شرکت کردند و بعد از هشت سال جنگ به پیروزی رسیدند و این هفته را به همه بسیجیان تبریک می‌گویم.

جواد سلطانی بابیان اینکه قطعاً یاد و خاطره شهدا در تاریخ ایران اسلامی خواهد ماند، گفت: بسیج به فرمود حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد و به‌عنوان یک شجره طیبه و به درختی تنومند در نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل‌شده است و جایگاه ویژه‌ای در کشور و اکثر کشورهای منطقه دارد.

وی افزود: امام (ره)، بسیج را تأسیس کرد تا جلوی همه توطئه‌ها بایستند و بسیجیان با دلاور مردی‌ها و رشادت‌هایشان توانستند در دوران دفاع مقدس هشت سال مردانه بجنگند و کشور را برای سال‌های سال بیمه کنند و تا زمانی که بسیج پویا و زنده است کسی جرئت تعرض به کشور را ندارد.

سرپرست فرمانداری مبارکه با تأکید بر اینکه به علت توانی و روحیه‌ای که در نیروهای بسیجی است، بسیج و سپاه به‌عنوان یک قدرت در خاورمیانه شناخته‌شده است، اظهار کرد: دشمنان از همین حضور درصحنه بسیجیان هراس دارد.

وی اضافه کرد: بسیج مظهر اقتدار و عظمت ملی و پاسدار حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است که امروز به نهادی فراتر از مرزهای داخلی تبدیل‌شده است.

سلطانی بابیان اینکه همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران ازجمله آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها ترس از حضور بسیجیان در ایران و کشورهای خاورمیانه دارند، اظهار کرد: این ترس بابت به خطر انداخت منافع استکباران است، ما و مدیران کشور افتخار می‌کنیم که به‌عنوان یک بسیجی در این کشور فعالیت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و بسیجیان برای حفظ منافع انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام (ره) و فرمان‌های رهبر معظم انقلاب در حال خدمت هستند، بیان کرد: همه فعالیت‌ها در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پیشتاز بودند و برای اهداف و نیازهای مردم خدمت می‌کنند.

سرپرست فرمانداری مبارکه عنوان کرد: ما باید به‌عنوان یک بسیجی وظیفه خود را در این برهه از زمان بدانیم و آگاه باشیم در کجا قرار داریم و به کاری که انجام می‌دهیم اعتقاد داشته باشیم.

انتهای پیام/