مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظر من یک مربی معمولی و پایین‌تر از آقای تقوی هم می‌تواند ذوب‌آهن را نجات دهد مهم این است که فرهنگ ذوب‌آهن را شناخته و کارش را بلد باشد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکنا، حسن حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور مجتبی تقوی در تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: به طور حتم مسئولین باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن به این نتیجه رسیده‌اند که آقای تقوی می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند و با مطالعاتی که داشته‌اند وی را انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: شناخت خوبی از آقای تقوی دارم و باید بگویم وی از سواد کافی، تجربه و توانایی سازماندهی تیم برخوردار است و شکی ندارم که وی می‌تواند برای ذوب‌آهن موثر باشد و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: تقوی هم می‌تواند در تلویزیون کارشناسی کند هم به صورت عملی کار کرده و بر خلاف خیلی‌ها که تنها کارشناس هستند چون در زمینه تیمداری تجربه داشته است می‌تواند به موفقیت‌هایی در ذوب‌آهن دست پیدا کند.

حاج‌رسولی‌ها اضافه کرد: من فکر می‌کنم یک مربی معمولی و پایین‌تر از آقای تقوی هم می‌تواند ذوب‌آهن را نجات دهد مهم این است که فرهنگ ذوب‌آهن را شناخته و کارش را بلد باشد.

وی تاکید کرد: برخی مربیان که از نام‌های بزرگتری برخوردار هستند تنها نام بزرگی دارند و در عمل کارنامه‌ی موفقی از آنها ندیدم، آقای لوکا مربی بزرگی است اما هر چه عملکرد وی را مشاهده می‌کنم متوجه می‌شوم وی خیلی نتوانسته موفق باشد و هرجایی که رفته منتهی به جدا شدنش شده است.

انتهای پیام/ک