رییس ستاد اربعین دیزیچه:

حمید غلامی در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به اعزام اقلام و وسایل موردنیاز اربعین به شهر نجف تصریح کرد: حضرت مهدی (عج) حرکت خود را بانام امام حسین (ع) شروع می‌کند پس مردم دنیا باید بانام امام حسین (ع) آشنا شوند.

رییس ستاد اربعین شهر دیزیچه بابیان اینکه یکی از راه‌هایی شناساندن امام حسین (ع) به مردم و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت، راهپیمایی اربعین است، گفت: سال گذشته از ۷۰ کشور دنیا در راهپیمایی جهانی اربعین شرکت کردند که این راهپیمایی یک پشتوانه محکم برای مدافعان حرم است.

وی افزود: دنیا کم‌کم دارد بانام امام حسین (ع) آشنا می‌شوند.

غلامی با تأکید بر اینکه سال گذشته شهرستان مبارکه توفیق داشت یک موکب در کربلا و نجف برپا کرد، اظهار کرد: امسال شهرهای شهرستان به چهار منطقه تقسیم شدند که شهر دیزیچه و محلات، شهر مجلسی و طالخونچه، شهر کرکوند و مبارکه و شهر زیباشهر و بخش گرکن جنوبی هرکدام یک ستاد هستند.

وی ادامه داد: امام‌جمعه شهر دیزیچه از هر مسجد شهر یک نماینده برای حضور در ستاد اربعین دیزیچه را مشخص کرد و شهر دیزیچه به‌عنوان یک ستاد مستقل، موکب امام رضا (ع) را در شهر نجف از دهم آبان ماه برپا می‌کند و پذیرایی خود را از زائران آغاز می‌کند.

رییس ستاد اربعین دیزیچه بابیان اینکه این ستاد روزانه در شهر نجف از 500 نفر پذیرایی می‌کند، خاطرنشان کرد: موکب امام رضا (ع) شهر دیزیچه روزانه 1200 پرس غذا به نیابت از همه مردم شهر دیزیچه به زائران امام حسین (ع) می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه انشالله بتوانیم در سال‌های آینده از تعداد بیشتری پذیرایی کنیم، عنوان کرد: کمک‌هایی مردم شهر دیزیچه را با دو دستگاه ماشین به شهر نجف ارسال می‌کنیم.

غلامی اضافه کرد: این کمک شامل اقلام خوراکی، فرش، پتو، موکت و … به ارزش بالغ‌بر 800 میلیون ریال به شهر نجف ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/