در گفت‌وگو با مبارکه مطرح شد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در نمایشگاه خاکیان افلاک عصر امروز در نمازخانه سپاه ناحیه مبارکه برگزار شد.

بسیجیان در همه قسمت‌های نمایشگاه نقش مهمی داشتند

سرهنگ محمد نصر اصفهانی در حاشیه این تجلیل در گفت‌وگو با مبارکه‌نا تصریح کرد: همه برای برپایی این نمایشگاه خصوصاً بسیجیان شهرستان زحمت کشیدند و باید از همه این عزیزان تشکر کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه بابیان اینکه ممکن در این تجلیل صدای ما برای تشکر به همه دوستان نرسد، گفت: افرادی که برپایی نمایشگاه خاکیان فلاک به سپاه مبارکه کمک کردند، اجرشان نزد خدا محفوظ است.

وی با اشاره به اینکه قطعاً اگر همت و مجاهدت بسیجیان نبود این نمایشگاه به این صورت برپا نمی‌شود، اظهار کرد: بسیجیان در همه قسمت‌های نمایشگاه به‌ویژه قسمت اجرایی در کنار پاسداران نقش مهمی داشتند.

 

مسئولان، مردم و بسیجیان در برپایی این نمایشگاه کار جهادی انجام دادند

جلال نوری در گفت‌وگو با مبارکه‌نا بابیان اینکه خوشحالیم که خدا توفیق داد و شهدا کمک کردند که نمایشگاهی به نام خاکیان افلاک برپا شود، اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه شناخت شهدا و معرفی شهدا به نسل جوان بود.

دبیر اجرایی نمایشگاه خاکیان افلاک با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این نمایشگاه شد و طبق آمار بیش از 30 هزار نفر از نمایشگاه دیدن کردند، بیان کرد: این آمار بازدید از نمایشگاه نشان داد که نمایشگاه اهدافی داشت تا حد زیادی به اهداف رسید.

وی ادامه داد: در دل نوشته‌ها، نظرسنجی‌ها و صحبت‌هایی که مردم داشتند به نظر می‌رسید که کار خوبی انجام‌شده اما اعتقاد ما این است که کارهایی خیلی بهتر، بزرگ‌تر و باکیفیت بیشتر می‌شود انجام داد.

نوری بابیان اینکه این به‌عنوان قدم اول خیلی خوب و تجربیات خیلی خوبی را به دست آوردیم که بتوانیم در برنامه‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنیم، گفت: زحماتی را که همه، از مسئولان، بسیجیان و پاسداران عزیز که آمدند و کار جهادی انجام دادند در نمایشگاه خیلی زیاد است و قابل‌گفتن هم نیست چه برسد که بخواهیم تشکر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه به‌صورت زبانی و لوح تقدیر از همه، مسئولان شهرستانی فرماندار، امام‌جمعه و روسای ادارات و برخی انصافاً خیلی زحمت کشیدند و در برپایی نمایشگاه سنگ تمام گذاشتند، نمی‌توانیم تقدیر کنیم، خاطرنشان کرد: کارهایی زیرساختی خیلی سنگین بود و کمک آن‌ها قطعاً نیاز بود.

دبیر اجرایی این نمایشگاه اضافه کرد: بخش نمایشگاه را بررسی کنیم یک سری ایرادات در کار بود که تجربه شد برای سال‌های آینده که هدفمان بود یک سری ادارات شهرستان را در کارهای فرهنگی دخیل کنیم و موفق شدیم.

انتهای پیام/