سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جواد سلطانی در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به انجام فعالیت‌های ستاد اربعین شهرستان مبارکه تصریح کرد: با تلاش و زحماتی رییس و اعضای ستاد اربعین مبارکه در سال‌های گذشته انجام داده‌اند، این ستاد در آینده یک سازمان رسمی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه بابیان اینکه یکی از اولین شهرستان‌هایی که در استان این ستاد را به‌صورت مستقل تشکیل‌ داده، مبارکه است، گفت: همه دستگاه‌های شهرستان باید برای بهتر برگزار شدن این همایش جهانی و خدمت به زائران کمک کنند.

وی ادامه داد: صنایع و شهرداری‌ها، ادارات، سازمان‌ها  و مردم ولایت مدار شهرستان مبارکه کمک کنند تا همایش جهانی اربعین به بهترین نحو برگزار شود چراکه این راهپیمایی عظمت شیعه است.

سلطانی بابیان اینکه فعالیت‌های خوبی در سال‌های اخیر انجام‌شده که جای تشکر دارد و مشکلاتی هم داشته قطعاً امسال و سال‌های آینده هم مشکلاتی است، اما این فعالیت‌ها رو به توسعه و تکامل است، اظهار کرد: این راهپیمایی باید تا ظهور حضرت مهدی (عج) این تجمع عظیم برگزار شود و در مجموعه فرمانداری شهرستان خادم مردم و زائران هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال وزارت کشور ابلاغ کرد که ستاد اربعین در مجموعه فرمانداری تشکیل شود، ما هم در شهرستان مبارکه با حضور همه اعضای ستاد اربعین تشکیل دادیم و جلسات خوبی برگزارشده است.

سرپرست فرمانداری مبارکه با اشاره به اینکه چهار کمیته فرعی در شهرستان تشکیل‌شده است، بیان کرد: شهرهای شهرستان به چهار منطقه تقسیم‌شده که مجلسی و طالخونچه، دیزیچه، زیباشهر و بخش گرکن جنوبی و مبارکه و کرکوند هرکدام یک منطقه و یک ستاد شهری دارند.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل در حال انجام است که برای سفر به کشور عراق، اسکان و تغذیه و برگشتن به شهرستان برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان کرد: اربعین یک فرصت ویژه برای مردم است که به کشور عراق و حرم‌های اهل‌بیت (ع) سفر کنند.

سلطانی عنوان کرد: تجهیزات و امکاناتی که برای ستاد در حال تهیه شدن است در سال‌ها آینده هم این به‌عنوان یک باقیات‌الصالحات در خدمت زائران است.

انتهای پیام/