کلنگ سایت مکانیسین های خودروهای سنگین و خدمات وسائط در مجتمع صنایع کارگاهی خیام شهر مبارکه زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، آیین کلنگ زنی سایت مکانیسین های خودروهای سنگین و خدمات وسائط در مجتمع صنایع کارگاهی خیام شهر مبارکه پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس، اعضای شورا و شهردار مبارکه برگزار شد.

سید محسن هاشمی در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به اینکه مجتمع صنایع کارگاهی خیام صنوف مختلف شهر مبارکه را شامل می‌شود، تصریح کرد: مساحت این مجتمع 200 هکتار است که امروز کلنگ سایت مکانیسین های خودروهای سبک و سنگین که 5.3 هکتار از کل سایت را شامل می‌شود، زده شد.

شهردار مبارکه بابیان اینکه 22 بلوک برای این مجتمع صنایع کارگاهی تعریف‌شده که هر بلوکی 12 غرفه دارد و صنف‌های مختلف در آن هستند، گفت: این مجتمع خیام اگر راه‌اندازی شود، همه مشاغل مزاحم شهری در اینجا متمرکز می‌شوند و حسن‌های زیادی برای کسبه‌ها و مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های شهرستان وقتی چنین زیرساختی را ببینند که همه امکانات متمرکز است، از این سایت‌های استفاده می‌کنند، اظهار کرد: با راه‌اندازی این مجتمع کارگاهی که همه مشاغل مزاحم شهری را شامل می‌شود، یک رونق اقتصادی برای شهر به وجود خواهد آمد.

هاشمی  بابیان اینکه برای شغل‌های جدید نمی‌توانیم پروانه صادر کنیم، خاطرنشان کرد: اکثر مشاغل مزاحم شهری در بلوار نیکبخت هستند و این منطقه، منطقه‌ی مسکونی است ادامه کار برای این افراد مشکل شده است . یکی از مشکلاتی که در شهر مبارکه داریم، ایجاد مزاحمت‌ها این مشاغل برای ساکنان است که با راه‌اندازی سایت‌ها این مشکلات رفع می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون 5 بلوک برای ساخت این سایت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که از دوشنبه اول آبان ماه کارهای زیرساختی را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/