استاد دانشگاه در مجمع بسیج مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مجمع بسیج شهرستان مبارکه در نمازخانه سپاه شهرستان مبارکه برگزار شد.

سید جلال حسینی در این مجمع تصریح کرد: آمریکا به قول خودش برای اینکه رفتار ما را عوض کند هر کاری می‌کند.

استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی بابیان اینکه رفتار ما را عوض کند یعنی ما را تسلیم کنند و این با سرنگونی نظام فرقی نمی‌کند، گفت: هدف اصلی استکبار و آمریکا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر نتوانست این کار را انجام دهد می‌خواهد ماهیت نظام را انجام دهد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ دشمنان ما دنبال سرنگونی نیستند، حاضر هستند یک معمم رأس حکومت باشند و اسم آن‌هم جمهوری اسلامی باشد، ولی تابع رفتار آمریکایی‌ها و غرب باشد.

حسینی با تأکید بر اینکه برجام های هفتگانه را برای تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند، اظهار کرد: هسته‌ای، موشکی، منطقه‌ای، تروریست، حقوق بشر، به رسمیت شناختن اسرائیل و رابطه با آمریکا هفت برجامی که برای تغییر ماهیت نظام ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: برجام هسته‌ای که برجام اول است، انجام شد و برای اجرای برجام های دیگر فشار می‌آورند و از طریق مذاکره یک برجام محقق شد و انتظار داشتند بقیه این برجام ها اجرا شود، که محقق نشد و می‌خواهند از طریق فشار این کار را انجام دهند.

وی بابیان اینکه یکی از اهداف اصلی‌شان حمله به سپاه است و اینکه سپاه را مقصر جلوه بدهند و فشارها را اجرا کنند، عنوان کرد:  این حرکت اکنون شروع‌شده و این جنگ روانی فعلی به درک سیاسی و بصیرت مردم بستگی دارید.

حسینی اضافه کرد: اگر مردم ایران این را بپذیرند که مشکلات فعلی کشور به علت موشک‌ها و حضور ایران در منطقه است، فشارهایشان را زیاد می‌کنند تا برجام های بعد را بتوانند اجرا کنند و اگر هم مردم نپذیرند ما در این جنگ مانند جنگ تحملی پیروز می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها به‌طرف اروپایی برای ادامه برجام رفته‌اند، گفت: سال‌های قبل با اروپا مذاکره کردند نتیجه نگرفتند و گفتند ما باید با کدخدا مذاکره کنیم و حالا که می‌بینند آمریکا بی‌اعتماد است و نمی‌توانند دیگر با آن مذاکره کنند، دوباره می‌خواهند با اروپا مذاکره کنند و به هر نحوی برجام را حفظ کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این حالت درستی نیست که در هر شرایطی برجام را حفظ کنیم و اگر این کار را انجام دهیم دشمن طمع می‌کند و فشارهای بیشتری می‌آورد و از این طریق به ما ضربه می‌زند.

وی بابیان اینکه متأسفانه علیرغم همه تجربه‌هایی که داشتیم هنوز متوجه نشدند که نگاه به خارج نگاه درستی نیست، خاطرنشان کرد: هنوز نگاه مسئولان به خارج است و به همین خاطر بعد از دو سال هنوز شعار اقتصاد مقاومتی داده می‌شود و در عمل اقتصاد مقاومتی نداریم.

 

انتهای پیام/