حجت‌الاسلام‌والمسلمین صانعی عنوان کرد:

امام‌جمعه دیزیچه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا ضمن تسلیت سوگواری شهادت امام حسین(ع) و با اشاره به گستاخی‌های رییس جمهور آمریکا علیه ایران تصریح کرد: این روزها شمرها و یزدیان زمان برای کشور امام حسین(ع) و مردم عاشورایی و پیرو اهل‌بیت(ع) رجز می‌خوانند و یکی از این رجزهایی که دنیا شاهد آن بود، سخنرانی ترامپ علیه ایران و سپاه پاسداران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی بابیان اینکه پرواضح است که سخنی که امثال ترامپ که از مصداقی از مصداق‌های یزد است بیرون می‌آید، از روی کینه نسبت به خدا و اهل‌بیت است، گفت: عمده دشمنی یزدیان هم این است که نمی‌توانند تحمل کنند جمهوری اسلامی ایران از مظلومین عالم دفاع کند و برای رسیدن اهداف مظلوم عالم قدم بردارد.

وی افزود: ترامپ از زمانی که رییس جمهور آمریکا شده، رجزهای زیادی خوانده و سخنرانی اخیر او در حد زیادی از گستاخی‌ها را نشان داد.

حجت‌الاسلام صانعی با تأکید بر اینکه در این خصومت و دشمنی نکاتی وجود داشت، بیان کرد: برای سرزمین ایران و برای مردم ایران هیچ اهمیتی قائل نشد و مردمان ایران را تروریست و یاغی تلقی کرد و همچنین افتخارات مردم ایران و رسیدن مردم ایران به فرهنگ که از دیرزمان بود را زیر سؤال برد.

وی بابیان اینکه ترامپ از نام جعلی خلیج‌فارس یادکرد، خاطرنشان کرد: این مخالفت ترامپ با ایران و ایرانی‌ها را نشان می‌دهد که نتیجه اعتماد به دشمن و کوتاه آمدن در برابر قدرت‌های استکباری همین رجزخوانی‌ها است.

امام‌جمعه دیزیچه ادامه داد: اگر ما در برابر این دشمنان محکم می‌ایستادیم مسلما امروزه کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه آنچه مردم و مسئولان با اتحاد و انسجام از خود نشان می‌دهند تحت عنوان حمایت از سپاه، تقدیر و تشکر کنیم، اظهار کرد: مردم و مسئولان با فرمان‌برداری از رهبر معظم انقلاب می‌توانند از همه مشکلات و مانع‌های که همه دشمنان به وجود می‌آورند، گذر کنند.

حجت‌الاسلام صانعی با تأکید بر اینکه می‌طلبد مسئولان هر چه را که امام خامنه‌ای می‌فرمایند، مدنظر داشته باشند تا مشکلات کشور حل شود، بیان کرد: ای‌کاش مسئولان آنچه را که مقام معظم رهبری در مورد برجام فرموده بودند را کامل اجرا می‌کردند تا مشکلات فعلی به وجود نمی‌آمد.

وی اضافه کرد: برجام درسی بزرگی برای کسانی که به آمریکا و دشمنان ایران اعتماد کردند بود و باید از این زمان به بعد طاعت از رهبر معظم انقلاب را در سرلوحه کارمان باشد تا مشکلات این‌چنین به وجود نیاید.

انتهای پیام/