برقراری امنیت کاری جمعی است/ تمام پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف در سایه امنیت است
شناسه خبر : 54543 | تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ |

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه در صبحگاه مشترک نیروی‌های انتظامی و نظامی شهرستان مبارکه با اشاره با سال هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال، پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری  نیروی انتظامی با تأمین امنیت برای مردم زمینه‌ساز آبروی نظام است.

سرهنگ احمد نیکبخت بابیان اینکه باید کارکنیم که اعتماد مردم به پلیس روزبه‌روز افزایش یابد، گفت: امنیت بالاترین نعمت برای مردم است و وظیفه نیروی انتظامی حفظ و ارتقا امنیت، که بر آن تأکید شده است.

وی افزود: همان‌گونه که می‌بینیم در کشورهای هم‌جوار امنیت وجود ندارد و اگر ما نسبت به ناامنی نگرانی باشیم باید تمرکز خود را باید بر این موضوع بگذاریم که مشکل و ناامنی در کشور به وجود نیاید.

فرمانده انتظامی مبارکه با تأکید بر اینکه تمام پیشرفت‌های کشور در زمینه علمی، اقتصادی، سیاسی و … در سایه امنیت است، اظهار کرد: برقراری امنیت کاری جمعی است و تنها نمی‌توان گفت که دستگاه قضایی و یا انتظامی به تأمین امنیت به پردازد.

وی ادامه داد: باید مشارکت عمومی در این زمینه وجود داشته باشد و در شهرستان مبارکه با همدلی و همراهی شورای تأمین، دستگاه‌های اجرایی، بسیج و مردم، وضعیت خوبی ازلحاظ امنیت برقرارشده است.

سرهنگ نیکبخت عنوان کرد: باوجود فعالیت‌های گروه‌های تکفیری، سلفی و داعش و با هجمه‌هایی که از طرف دشمن به‌نظام اسلامی وارد می‌شود نظام اسلامی با همدلی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باقوت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: شهدای مدافع حرم و وطن، گواه این ماجرا هستند و این یعنی امنیت مطلوب در کشور برقرار است.

 

انتهای پیام/


ثبت دیدگاه
    • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در پایگاه خبری مبارکه نا منتشر خواهد شد.
    • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.