کانون بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان مبارکه برای اولین بار تشکیل و انتخابات آن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، همایش بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه برگزار شد.

علی پارسا در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با مبارکه‌نا تصریح کرد: روز 25 ذی‌الحجه مصادف با 25 شهریور، روز خانواده و تکریم بازنشستگان است که به همین مناسب تمام بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان مبارکه را دعوت شده‌اند در همایشی از زحمات و خدمات گذشته‌شان تجلیل کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه بابیان اینکه در حاشیه این جلسه انتخابات کانون بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه برگزار شد، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته این کانون در شهرستان وجود نداشته و بازنشستگان با مشکلات متعددی روبه‌رو بودند، یکجایی برای اینکه پیگیر مشکلاتشان باشند وجود نداشت.

وی بابیان اینکه یکی از اهداف ما در ایجاد این کانون این بود که بتوانیم از ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و دانش این بازنشستگان استفاده کنیم، افزود: این کانون را تشکیل دادیم که بتوانیم از ظرفیت‌های بالای بازنشستگان در برنامه‌ها و خدمات‌رسانی‌ها استفاده بهتری کنیم.

پارسا با اشاره به اینکه جلساتی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان در طول سال با هیئت مدیر انتخاب‌شده جلسات مستمری خواهند داشت، اظهار کرد: خواسته‌ها، نیازها و مشکلات این عزیزان در طول این جلسات خواهیم بود که انشالله هم خدمت‌رسانی به این بازنشستگان بهتر انجام شود.

وی ادامه داد: بیش از 100 نفر از بازنشستگان بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان مبارکه در این همایش شرکت کردند که در این انتخابات پنج نفر به‌عنوان هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مبارکه گفت: در این انتخابات قربان یزدانی، مریم سلمانی، موسوی نسب، مینا احمد پور و منوچهر نصوحی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره انتخاب‌شده‌اند و وهابی به‌عنوان بازرس هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/