رجبی، مدیر آموزش‌وپرورش مبارکه گفت: ۱۸۰ واحد آموزشی از هر سه دوره تحصیلی، ابتدایی، متوسطه‌های دور اول و دوم از نمایشگاه خاکیان افلاک بازدید خواهند کرد.

داوود رجبی در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به حضور دانش آموزان در نمایشگاه خاکیان افلاک تصریح کرد: در کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی مطرح و تصویب شد که با کلیه مدیران مدارس برای بازدید دانش آموزان شهرستان از این نمایشگاه هماهنگی انجام شود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه بابیان اینکه این بازدید در قالب اردوها انجام می‌شود و دانش آموزان را به نمایشگاه خاکیان افلاک اعزام می‌کنیم، گفت: نمایشگاه خاکیان افلاک برای دانش آموزان که جنگ را ندیده و آشنا نیستند با دفاع مقدس این امکان را فراهم کرده که از نزدیک فعالیت‌ها و رشادت‌های رزمندگان که در زمان دفاع مقدس انجام‌شده را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه هر سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه‌های دور اول و دوم از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد، افزود: ۱۸۰ واحد آموزشی از نمایشگاه خاکیان افلاک بازدید می‌کنند و هر واحد آموزشی تعدادی از دانش آموزان را به این نمایشگاه اعزام می‌کند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه خاکیان افلاک با رزمایش‌های شبانه با سناریو عملیات‌های جنگ، نمایشگاه تصویری در ۹ غرفه با موضوعات متنوع در اردوگاه قدس سپاه شهرستان مبارکه برگزار می‌شود.

نمایشگاه خاکیان افلاک که طیف‌های مختلف مردم مخاطبان این نمایشگاه خواهند بود از ۲۰ شهریور افتتاح می‌شود و تا دهم مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/