افتتاح نمایشگاه خاکیان افلاک در 20 شهریورماه/ هدف ارتباط با نسل جوان و نوجوان و مقابله با تهاجم دشمنان / تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان در برپایی نمایشگاه کمک کرده‌اند
شناسه خبر : 53051 | تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۶ |

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه خاکیان افلاک با رزمایش‌های شبانه با سناریو عملیات‌های جنگ، نمایشگاه تصویری در ۹ غرفه با موضوعات متنوع در اردوگاه قدس سپاه شهرستان مبارکه برگزار می‌شود.

نمایشگاه خاکیان افلاک که طیف‌های مختلف مردم مخاطبان این نمایشگاه خواهند بود از 20 شهریور افتتاح می‌شود و تا دهم مهرماه ادامه دارد.

سرهنگ محسن عزیز خانی در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به افتتاح نمایشگاه خاکیان افلاک تصریح کرد: نمایشگاه خاکیان افلاک به توکل بر خدا، کمک شهدا و مسئولان شهرستان و بسیجیان مراحل اجرای نمایشگاه در حال انجام است و در 20 شهریورماه این نمایشگاه افتتاح شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان مبارکه بابیان اینکه نمایشگاه به چند قسمت تقسیم می‌شود و این نمایشگاه اولین نمایشگاه متفاوت شهرستان است، گفت: قسمت اول شامل نمایشگاه مسقف که شامل 9 غرفه، قسمت خاک‌ریز، کانال و پل شناور است و قسمت برگزاری مراسم‌های ویژه که به مدت پنج شب از 27 شهریورماه تا یک مهرماه هم‌زمان با ایام محرم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آخرین قسمت که عملیات رزم شبانه است که هر شب در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

سرهنگ عزیز خانی اظهار کرد: مجموعه فرمانداری و تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف شهرستان در برپایی نمایشگاه خاکیان افلاک کمک کرده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مراحل تکمیلی در حال انجام است و برای افتتاح در 20 شهریور آماده می‌شویم، خاطرنشان کرد: هدف سپاه ناحیه مبارکه از برگزاری این نمایشگاه ارتباط با نسل جوان و نوجوان در شهرستان است که یک‌گوشه‌ای از رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدا را بتوانیم نمایش دهیم.

جانشین فرمانده سپاه مبارکه اضافه کرد: با توجه به تهدیدات و تهاجم فرهنگی که دشمنان به نسل جوان ما دارد بتوانیم مقابله کنیم و این حماسه‌ها را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.

 

انتهای پیام/

 


ثبت دیدگاه
    • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در پایگاه خبری مبارکه نا منتشر خواهد شد.
    • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.