در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي باهمت و تلاش مضاعف کارکنان زحمت كش خطوط برش واحد قلع اندود شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاريخ يازدهم آذرماه سال جاري رکورد توليد شيفتD اين واحد به ميزان 110 تن و 300 کيلوگرم به ثبت رسيد. محمدحسين جهانگيري شيفت فورمن خطوط برش واحد قلع اندود با اعلام […]

در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي باهمت و تلاش مضاعف کارکنان زحمت كش خطوط برش واحد قلع اندود شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاريخ يازدهم آذرماه سال جاري رکورد توليد شيفتD اين واحد به ميزان 110 تن و 300 کيلوگرم به ثبت رسيد.

محمدحسين جهانگيري شيفت فورمن خطوط برش واحد قلع اندود با اعلام اين خبر افزود: رکورد قبلي اين واحد در 29 آبان ماه سال 83 به ميزان 97 تن و 700 کيلوگرم کسب شده بود که با عنايت خداوند و با تلاش گروهي پرسنل توليد خط برش شماره 1 واحد قلع اندود و كنترل كيفي و با انجام بازنگري فعاليتهاي پيشگيرانه و تعويض بلت‌هاي تغذيه، اصلاح پايلرها و انجام فعاليتهاي تعميراتي مانند بهينه نمودن غلتکهاي بعد از قيچي و تعويض به موقع تيغ هاي قيچي و … توانسيم اين رکورد جديد را کسب نماييم.

ايشان در پايان از حمايتهاي مديريت محصولات پوشش‌دار، مديريت ناحيه نوردسرد، مسئول واحد قلع اندود و همكاران كنترل كيفي و ساير قسمتهاي سرويس دهنده از جمله دفترفني تعميرات و برنامه ريزي توليد تشكر و قدرداني نمود.
پایان خبر/ک