مسئول تفحص لشگر 14 امام حسین (ع) در مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مسئول تفحص لشکر 14 امام حسین (ع) در یادواره شهید مهندس ولی الله نیکبخت بابیان اینکه مگر می‌شود خیمه‌ای به نام شهید برپا شود و مسئول این مملکت نباشد، تصریح کرد: از این مراسم عکس بگیرید از این مجلس و برای تک‌تک مسئولان شهرستان بفرستید و بگویید مراسم شهید شاخص استان اصفهان بود و با اوج مظلومیت برگزار شد.

سردار حاج محمد احمدیان با اشاره به اینکه همین‌طور که خود شهید در سیستان و بلوچستان را با اوج مظلومیت انتخاب کرد خیلی‌ها توفیق نداشتند که در این مراسم شرکت کنند، گفت: در شهرستان مبارکه هر روز چند یادواره شهید برگزار می‌شود، ما فقط برای اینکه جایگاهی برسیم از نام و خون شهدا نردبان می‌سازیم.

وی افزود: ادعا می‌کنیم اما به حضرت عباس (ع) قسم پای‌کار نیستیم، میز و مقام و منصبشان به برکت خون این بچه‌ها است.

یادگار و روای دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ قصه است، قصه مظلومیت مهندس نیکبخت‌ها، اظهار کرد: نگاه شهید حاج علی محمدی و دیگر شهدا جغرافیا خاکی ما را به‌هم‌ریخته است قصه این بچه‌ها فراتر از خاک یک کشور است.

وی بابیان اینکه این‌ها جغرافیای انسانی و ارزش‌های والای ما را ترسیم کردند، ادامه داد: حاج علی محمدی در وصیت‌نامه‌اش باخدا مناجات می‌کند و می‌گوید من هیچ‌چیز ندارم و دستم خالی است، علی محمدی فرمانده گردان این را می‌گوید اما امروزه برخی‌ها دو رکعت نماز می‌خوانند و به همه فخر می‌فروشند.

مسئول تفحص لشکر 14 امام حسین (ع) بیان کرد: برخی‌ها با یک خانم که از اروپا آمده عکس سلفی می‌گیرند و افتخارشان این عکس است، اگر قرار است من مسئول این شهر به حرمت چنین بزرگی نیاییم در این مجلس زانو بزنیم کجا باید زانو بزنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بگویند فلان وزیر می‌آید شهر را چراغان می‌کنند، گفت: شهید نیکبخت ما را ببخش، ما قبله‌مان عوض‌شده است، خیلی‌ها خدایشان عوض‌شده، خدایشان شده کدخدایی که خون این بچه‌ها هنوز به دستانش است.

سردار احمدیان تصریح کرد: هویزه بودم ژنرال‌های کشورهای خارجی برای بازدید از مناطق جنگی آمده بودند، گفتند برای این ژنرال‌ها روایتگری کنید، گفتم، برای این ژنرال چه بگویم، بگوییم بچه‌های ما یا حسین (ع) یا زهرا (س) می‌گفتند و پیروز می‌شدند.

وی ادامه داد: زمانی که من روایتگری را شرع کردم، بین حرف‌های من یک پیر ژنرال کمونیست کشور کره شمالی ایستاد، من فکر کردم خسته شده است، 40 دقیقه من می‌گفتم مترجم ترجمه می‌کرد و ایشان ایستاده گوش می‌کرد، وقتی حرف‌های من تمام شد احترام نظامی گذاشت و گفت، اگر یکی از این بچه‌هایی که قصه‌شان را گفتی در کشور ما بود، خدای کشور ما به‌حساب می‌آمد.

یادگار و روای دفاع مقدس بابیان اینکه امام راحل در شروع جنگ گفت که این شهدا امامزادگان سرزمین عشق هستند، اظهار کرد: اگر امروزه جوان ما از مسجد فراری است دلیلش این است که چیز دیگری می‌بیند، نفاق در اعمال من مسئول است و جوانان نمی‌تواند اعمال و حرف‌های ما که کاملاً باهم در تضاد است، انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراسم یادبود و تجلیل شهیدی است که نوشته‌شده شهید شاخص، بیان کرد: شهید نیکبخت فردی است که قید زندگی راحت و با رفاه کامل را زده، قید اشرافی گری را زنده و رفت در دل سیستان و بلوچستان که به مردم کمک کنند.

سردار احمدیان ادامه داد: نگاه انسانی یعنی اینکه در شهری که اهل تسنن هستند کار برای خدا انجام دهی، خیلی‌ها نفهمیدند که چنین شهدی مبارکه‌ای بوده است.

وی بابیان اینکه عراقی‌ها با پول شخصی خود برای جوانان شما حرم ساختند اما امروزه در این مملکت خیلی‌ها هر چه دارند از صدق سر نیکبخت‌ها دارند و از پول بیت‌المال نمی‌گذارند کسی یادواره بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر امروز جوان ما نمی‌آید در یادواره شهدا زانو بزند می‌گویند وقتی مسئولانی که همه دم از شهید می‌زنند در یادواره شهید شرکت نمی‌کنند معلوم است چه اتفاقی می‌افتد.

وی اضافه کرد: یادشان رفت که روی امام حسین (ع) آب بستند، امام حسین (ع) هم تحریم بود اما دستی بالا نبرد، نه‌تنها امام (ع) بله زن و بچه امام (ع) هم‌دستشان را بالا نبردند.

سردار احمدیان با تأکید بر اینکه جنس شهدای ایران جنس شهدای عاشورا است، اظهار کرد: ارتفاعات را محاصره کردند، حسین برهانی و چند جوان دیگر در این ارتفاعات بودند، برهانی یک جوان 25 ساله در دل عراقی‌ها زمانی که حسین خرازی پشت بی‌سیم وضعیت ارتفاعات را پرسید، برهانی گفت، خداروشکر همه‌چیز جفت‌وجور است.

وی بابیان اینکه درصورتی‌که حسین برهانی هیچ‌چیز ندارد، اظهار عجز نمی‌کند و در میان عراقی‌ها شروع کرد به رجزخوانی کردن، خاطرنشان کرد: ای‌کاش ما امروزه یک دیپلمات مانند حسین برهانی داشتیم که یادتان بدهد دشمن استراق می‌کند نباید پشت بی‌سیم اظهار عجز کرد، نگوید آب نداریم نان نداریم، مردم خسته‌اند، دشمن استراق می‌کند.

روای دفاع مقدس ادامه داد: برهانی با توجه به اینکه در دل بعثی‌ها است می‌گوید آقای خرازی به همت قسم، به غیرت قسم، به شرافت و مردانگی قسم، به وحدانیت خدا قسم، تا زنده‌ام نمی‌گذارم دشمن بالا بیاید.

وی بابیان اینکه اگر نیکبخت‌ها سر به بیابان سیستان نمی‌گذاشتند امروز معلوم نبود در شهرهای ما چه خبر بود، تصریح کرد: این آرامش، عزت و آبرو، این استقلال را مدیون شهدا هستیم.

سردار احمدیان با اشاره به اینکه مردم و مسئولان به هر دین و مذهبی هستید به نیکبخت‌ها مدیون هستید، افزود: شهید نیکبخت زمانی که سخنان امام خمینی (ره) را می‌شنود قید آلمان را می‌زند به سیستان بلوچستان می‌رود.

انتهای پیام/