امام‌جمعه دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی در خطبه‌های نماز جمعه دیزیچه با اشاره به 23 مرداد، سالروز پیروزی لبنان بر ارتش تا دندان مصلح و جنایتکار رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روز تصریح کرد: 23 مرداد را به علت پیروزی مقابل رژیم جنایتکار صهیونیست، روز مقاومت و پیروزی نام‌گذاری کرده‌اند.

امام‌جمعه دیزیچه بابیان اینکه این جنگ حادثه بزرگی بود و درسی به همه مسلمانان داد و مسلمانان به چشم خود دیدن و تجربه کردند که راه پیروز شدن و راه نجات جز مقاومت نیست، گفت: کاری که مردم ایران و لبنان انجام دادند و کاری که مردم عراق، سوریه و یمن در حال انجام هستند، با همین مقاومت به پیروزی مقابل دشمنان اسلام نزدیک می‌شوند.

وی افزود: راه نجات جز راه مقاومت برای مقابل متجاوز گران آمریکا و اسرائیل نیست و فقط مقاومت است که می‌تواند تودهنی محکمی به آن‌ها بزند.

حجت‌الاسلام صانعی بابیان اینکه مردم اصفهان این مقاومت را درصحنه‌های مختلف نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: زمانی که ایران اسلامی درگیر جنگ بود مردم استان اصفهان این مقاومت را جانان نشان دادند و زمانی که مقابله با دشمنان داخلی باشد، این مردم عزیز هستند که درصحنه هستند.

وی ادامه داد: زمانی هم که دشمنان قصد جسارت به حرم‌های معصومین و اهل‌بیت(ع) را داشته باشند، این جوانان اصفهانی‌اند که حاضر هستند حتی سر بدهند تا جسارتی به حرم حضرت زینب(س) نشود.

امام‌جمعه دیزیچه بیان کرد: امیدواریم برخی‌ها با بعضی از کارها به استکبار چراغ سبز نشان می‌دهند و باعث خفت خواری برای مملکت می‌شوند درس بگیرند.

وی اظهار کرد: این روزها جوانی از این استان وقتی در برابر دشمنان قرار می‌گیرد و شمر می‌خواهد او را به مسلخ گاه ببرد و همچون مولایش سر از بدن جدا کند با استقامت جلو می‌رود و کم نمی‌آورد و چه زیبا و پرافتخار است برای مردم استان اصفهان چنین جوانانی غیرتمندی را تربیت‌کرده‌اند.

انتهای پیام/