حجت‌الاسلام صانعی:

امام‌جمعه شهر دیزیچه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به بی‌خردی برای نمایندگان مجلس در روز تحلیف رییس جمهور تصریح کرد: این روزها آغاز دوره دوازدهم ریاست جمهوری است و بحثی که این آغاز را تحت‌الشعاع قرار داده کار سؤال‌برانگیز و دور از انتظار برخی نمایندگان لیست امید و عکس سلفی گرفتن با زنی که سابقه ارتباط با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دارد، است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی بابیان اینکه زنی که سیاست‌های دیکته شده پارلمان اروپا را اجرا می‌کند و درواقع در پارلمان اروپا مانند عروسک است، گفت: چنین زنی وقتی وارد کشور می‌شود و در مجلس شورای اسلامی و در مراسم تحلیف رییس جمهور شرکت می‌کند عده‌ای از نمایندگان مجلس با انجام عملی که بسیار دور از جایگاه یک نماینده است اشتیاق عکس گرفتن با یک همچنین زنی باعث ریختن آبروی پارلمان جمهوری اسلامی شد که هم در این دنیا و هم در آن دنیا باید جواب‌گو باشند.

وی افزود: اشتیاق عکس گرفتن با فردی که مسلماً در تصویب تحریم‌ها و ادامه تحریم‌ها و استفاده کردن از برجام برای خواسته‌های غرب نقش دارد، عمل به‌دوراز انتظار از نمایندگان است.

امام‌جمعه دیزیچه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و امام راحل در مقابل استکبار محکم ایستادند و کشورهای مقابل اشتیاق داشتند در کنار رییس جمهورها و مدیران ایران قرار و عکس بگیرند اما اینکه ما بخواهیم باکسانی که در جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی انجام می‌دهد دخیل هستند عکس بگیریم، عمل بی‌خردی است.

حجت‌الاسلام صانعی بیان کرد: این پیام ملت غیرتمند جمهوری اسلامی ایران به برخی از نمایندگان مجلس است که ما اجازه نمی‌دهیم کسانی که به نام، اعتماد و رای ما در مجلس هستند دیگر چنین اشتباهات بزرگی را انجام دهند.

انتهای پیام/