استاد حوزه و دانشگاه در دیزیچه مطرح کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام سید هادی محمودی استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم شهر دیزیچه تصریح کرد: آیا زمان حاضر آخرالزمان است یا نه؟، تمرکز بر روی  شناخت آخرالزمان بر مبنای اختلافات دینی است.

وی افزود: اگر کسی میخواهد آخرالزمان را بشناسد به جای توجه به موضوعات سیاسی، حکومتی، اقتصادی و بین المللی به موضوع دین توجه کند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه آخرالزمان را باید از نگاه دین در این دوره شناخت، گفت: روایاتی که در مورد فرقه فرقه شدن دین در آخرالزمان آمده  چه دین اسلام و چه دین یهود، بین هفتاد و سه فرقه فقط یک گروه اهل نجاتند.

وی با اشاره به اینکه روایتی تاکید کرده که در قالب دعا از خداوند متعال بخواهیم که ما را بر دین خودت ثابت قدم بگذار مانند دعای غریق که امام صادق(ع) فرمودند، اظهار کرد: باید از خدا بخواهیم که دل های ما را بر دینت پابرجا بدار.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روایاتی در مورد انحرافات دین مانند موضوع مردن نمازها،حج، قرآن است که در تعابیر دعای ندبه احیای دین را حضرت مهدی (عج) انجام می دهد، مطرح کرد: ما با توجه به روایات می گوییم امام زمان(عج) زنده می کند، «این محیی معالم الدین و اهله» لازمه زنده کردن دین به دست امام زمان(عج) این است که قبل از ظهور دین مرده باشد اگر مرده نباشد زنده کردن حضرت معنایی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از علت ها و فلسفه های ظهور امام زمان(عج) احیای دین، احیای مردم بر مبنای دینی، احیای کتاب خدا و حدود کتاب خداست.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه روایات نشان می دهد که اختلافات در دین در آخر الزمان زیاد است و مردم به عنوان دیندار به یکدیگر توهین می کنند، خاطرنشان کرد: بر این اساس، ما بهتر می توانیم آخرالزمان را بشناسیم.

وی ادامه داد: با شناخت اختلافات و انحرافات دینی می توانیم حداقل دین خود را بر مبنای درست حفظ کنیم و نگه داریم و راه درست را بشناسیم تا دچار انحرافات دینی نشویم.

انتهای پیام/