رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابیان اینکه شیوع اعتیاد در بین جوانان و رو به افزایش بودن و  زنگ خطری برای همه مسئولان خصوصاً اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: همه مسئولان تمامی همت و تلاش خود را بر آن دارند تا از رسوخ مواد مخدر در بین افراد سالم و خانواده‌های سالم جلوگیری کنند و برای پیشگیری از آن برنامه‌ریزی شود.

علی‌اصغر ذاکری با اشاره به اینکه در طول دو یا سه دهه گذشته اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته گفت: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به‌تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

وی افزود: با توجه به تنوع و شیوه‌های جدید مصرف و تولید مواد مخدر مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راه پیشگیری از اعتیاد با گفتمان سازی در جامعه، رویکرد اجتماعی داشتن در امر مبارزه با مواد مخدر است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تأکید بر اینکه خانواده معتادان و مجرمان باید بیشتر موردتوجه قرار گیرند خاطرنشان کرد: همکاری آحاد مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد رمز پیروزی بر این معضل اجتماعی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از آسیب‌های استفاده از مواد مخدر خصوصاً مواد صنعتی شیشه، کراک، شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان، اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه‌های مواد مخدر ازجمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.

انتهای پیام/