امام‌جمعه دیزیچه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا:

امام‌جمعه شهر دیزیچه در گفت‌وگو با مبارکه‌نا با اشاره به اینکه در آستانه روز عفاف و حجاب و سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد هستیم، تصریح کرد: در تاریخ اسلام و تشیع روزهایی وجود دارد که شیعیان برای دفاع از دین و دفاع از ارزش‌های دینی در این روزها به صحنه آمدند و یکی از این روزها روز عفاف و حجاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی بابیان اینکه مردم برای دفاع از حجاب و ارزش‌های اسلامی در جوار حرم آقا امام رضا(ع) دورهم جمع شدند و خواستند که صدای اعتراض خود را به مخالفین ارزش‌های اسلامی برسانند، گفت: رضاخان قلدر هم نه‌تنها جواب قانع‌کننده به آن‌ها نداد بلکه خون‌های زیادی از مردم بی‌دفاع که برای حفظ ارزش‌ها و حجاب به صحنه آمده بودند به زمین ریخت.

وی افزود: هرسال برای پاسداشت خون‌های به‌ناحق ریخته شده و برای دفاع از حجاب و عفاف راهپیمایی‌های عظیمی برگزار می‌شود.

امام‌جمعه دیزیچه با اشاره به اینکه بر ما مردم مسلمان و پیرو اهل‌بیت لازم است، عفاف و حجاب دو ارزش گران‌بها که در بین مردم است، تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: ما باید دفاعی را همچون شهدای مسجد گوهرشاد داشته باشیم و طبق فرمایشات بزرگان و امام راحل، هم مردم و هم مسئولان موظف هستند برای دفاع از ارزش عفاف و حجاب تا جایی که برایشان مقدور است کار انجام دهند.

وی بابیان اینکه باید در کنار آمران به معروف و ناهیان از منکر قوه قضاییه و نیروی انتظامی قرار بگیریم و بتوانیم آنچه را که لازمه‌ای دفاع از این ارزش هست را انجام دهیم، اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد سهل‌انگاری‌ها در حفظ عفاف و حجاب توسط برخی مسئولان انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام صانعی اضافه کرد: این سهل‌انگاری‌ها کار را به‌جایی رسانده است که صحنه‌های بی عفافی را در خیابان‌ها و میدان‌ها بزرگ شهرهایمان می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه انگار عده‌ای آمده‌اند برای مبارزه با عفاف و حجاب، عده‌ای تفکر رضاخانی را پیش روی خودشان قرار داده‌اند، بیان کرد: عده‌ای عمداً برای از بین بردن عفاف و حجاب قدم برمی‌دارند و می‌طلبد که مسئولان که به‌واسطه خون‌ها شهدا به این پست و این مقام رسیده‌اند، خون شهدا را پاس بدارند و از آن دفاع کنند.

انتهای پیام/