امام‌جمعه دیزیچه مطرح کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیزیچه با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) تصریح کرد: اگر مسلمانان جهان به یکی از فرمایشات حضرت علی (ع) که حمایت از مظلومان و دشمنی با ظالمان است را اجرا کنند جامعه اسلامی نباید امروزه دچار این مشکلات فراوان شود.

امام‌جمعه دیزیچه با اشاره به اینکه روز قدس روز دفاع از مظلومان عالم است، گفت: راهپیمایی قدس تثبیت عبادات روزه‌داران است.

وی بابیان اینکه در جریان اعمال حج بحث برائت از مشرکین تکمیل‌کننده‌ی عبادت‌های حاجیان است، افزود: تکمیل‌کننده عبادات روزه‌داران حضور در دفاع از مردم مظلوم عالم است.

حجت‌الاسلام صانعی اظهار کرد: روز قدس نمادی از مردم مظلوم فلسطین، بحرین و یمن است که مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند و ما که خود را ارادتمند حضرت علی (ع) می‌دانند باید در راهپیمایی روز قدس باشکوه شرکت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام، بیان کرد: اتحاد و انسجام با خدمت‌رسانی مسئولان به مردم شکل می‌گیرد.

امام‌جمعه دیزیچه با تأکید بر اینکه ما اتحاد و انسجام را از مردم بخواهیم ولی خدمات خوبی را به مردم ارائه ندهیم، صحیح نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با مدیریت و با برنامه‌ریزی‌های قوی و دقیق کار خدمت به مردم را به‌طورجدی دنبال کنند.

وی اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان باید شکل بگیرد و زمانی این خدمت‌رسانی تکمیل می‌شود که مسئولان به فکر دنیا و هم آخرت مردم باشند، مسئولان نمی‌توانند به فکر آخرت مردم نباشند.

حجت‌الاسلام صانعی بابیان اینکه مردم که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام بدهند و جوانان می‌توانند فنّاوری جدید بومی را تولید کنند، تصریح کرد: مسئولان باید به فکر این کار که همان اقتصاد مقاومتی است، باشند و تلاش‌های خود را معطوف به مردم داخل و استفاده از موقعیت‌های داخلی کنند

وی ادامه داد: نگاه به دشمن اسلام، قرآن و اهل‌بیت (ع) و کسانی که یزد و یزدی هستند نه‌تنها مشکلی حل نخواهد کرد بلکه مشکلات جدید هم برای کشور ایجاد می‌شود

امام‌جمعه دیزیچه بابیان اینکه اگر امروزه امیرالمؤمنین در محراب عبادت قرار بگیرند و اباعبدالله حسین (ع) در کربلا باشند، همان‌گونه که شمشیر بر فرق سر حضرت زدند، در زمان حاضر هم می‌زنند و همان‌طوری که سر از بدن امام جدا کردند، در این زمان هم جدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند که فاصله با اجنبی‌ها باید حفظ شود.

وی ادامه داد: آمریکا هرگونه ای که می‌توانند، دارد با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‌کند و به فکر تغییر نظام هستند البته رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر یک نظام غیر اسلامی در ایران حکومت کند، این‌ها دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارند و سیاست‌های خود را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام صانعی بابیان اینکه وزیر خارجه مضحک آمریکا حرفی‌های می‌زند که ما از کسانی در داخل بر ضد نظام و به فکر تغییر نظام هستند، حمایت می‌کنیم، گفت: این سخنان یعنی از تروریست‌ها و طاغوتی‌ها حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سنای آمریکا تحریم‌های شدیدتر از گذشته وضع کرد، افزود: بااینکه ایران اسلامی هر آنچه آن‌ها گفته بودند با جزئیات کامل اجرا کرد، اما آمریکایی‌ها زیر حرف خود زدند و تحریم‌های جدیدی را تصویب می‌کنند.

امام‌جمعه دیزیچه اظهار کرد: اینان کار را به‌جایی می‌خواهند برسانند که ما را غلام حلقه‌به‌گوش خودشان ببینند و این از مردم عزیز ایران اسلامی، مردمی که پیرو مکتب قرآن هستند، شعار هیهات منه ظله را سر می‌دهند هرگز چنین خواسته‌ای پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/