سعیدی در گفت‌وگو با مبارکه نا:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امروز ۱۵۱ تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار لغو سند ۲۰۳۰ شدند.

سعیدی نماینده مبارکه هم یکی از این نمایندگانی است که در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی خواستار لغو این سند شد.

زهرا سعیدی در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره به اینکه کشور سندهای بنیادین زیادی در عرصه آموزش‌وپرورش دارد، تصریح کرد: مجلس در برنامه ششم، یک سند تحول بنیادین برای آموزش‌وپرورش نوشت و چهارچوب‌هایی که باید اصلاح شود را مشخص کرده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چرا روزه شک دار بگیریم زمانی که رهبری نسبت به این سند اعتراض دارند، گفت: چه‌کاری است که روزه شک دار بگیریم وقتی‌که مقام معظم رهبری اعتراض به اجراشدن این سند را دارد ما باید قبول کنیم و فرمایشات امام خامنه‌ای برای ما فصل الخطاب است.

وی افزود: وقتی‌که رهبر معظم انقلاب نظری برای اجرای این سند ندارند ما هم دلیل ندارد که در مورد این سند خلاف فرمایشات رهبری، نظری بدهیم و سند 2030 را اجرا کنیم.

سعیدی با تأکید بر اینکه ما در کشور سند تحول، برنامه‌های متعدد و افرادی داریم که بتوانند برنامه آموزش‌وپرورش را طراحی کنند، اظهار کرد: با توجه به این توانمندی‌های داخلی نیازی به استفاده از سندهای خارجی نیست و پذیرفتن این سند ممکن درست نیست.

وی بابیان اینکه شاید بگویند برخی از قسمت‌های سند که به خلاف اسلام است را که اجرا نمی‌کنیم، بیان کرد: وقتی یک سند و طرح را بخواهیم اجرا کنیم نمی‌شود قسمتی را اجرا کنیم و قسمتی را اجرا نکنیم.

نماینده مبارکه با اشاره به اینکه 151 نماینده نامه‌ای برای لغو این سند به رییس جمهوری نوشتند، عنوان کرد: 151 نماینده که من جز اولین نمایندگانی بودم که این نامه را امضا کردم، از رییس جمهور می‌خواهیم سند 2030 را رسماً لغو کند و این لغو خواسته مجلس است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود هرچه زودتر نسبت به لغو این قرارداد اقدام کنند و اگر هم قرار است اتفاقی انجام شود باید با نظارت نمایندگان مجلس باشد.

انتهای پیام/