امام‌جمعه مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه نا:

امام‌جمعه مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره به ‌قرارداد کرسنت و مشکلات این قرارداد تصریح کرد: دفاع از منافع ملی و مردم و مسائل کشور و نظام، حزب، گروه و جناح نمی‌شناسند و همه باید از این منافع ایران دفاع کنند، در اواخر دولت اصلاحات یک قراردادی بین ایران و شرکت اماراتی به نام کرسنت انعقاد می‌شود که برخی از واسطه این قرارداد در زمان حاضر به علت فساد در زندان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد محمدی بابیان اینکه به‌واسطه این قرارداد گاز ایران به مدت 25 سال با کمترین نرخ بفروش می‌رسد، گفت: علیرغم مخالف آقای روحانی که در آن زمان دبیر شورای امنیت ملی بوده‌اند، این قرارداد بسته می‌شود.

وی افزود با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم، این قرار از طرح ایران یک‌طرفه فسخ و ادعا شد که این شرکت کلاه سر ایران گذاشته و در دادگاه حق با ایران بود و برنده شدیم، افزود: دادگاه بین‌المللی نظر داد که حرف ایران درست است اما زمانی که دولت یازدهم سرکار آمد، شرکت اماراتی کرسنت شکایت کرد.

امام‌جمعه مبارکه اظهار کرد: دلیل شکایتشان این بود که اگر ایران ادعا می‌کند که فردی وزیر نفت بوده بی‌اطلاع چنین قرارداد ننگینی را امضا کرده و خساراتی را به کشور زده، چرا دوباره این فرد به‌عنوان وزیر معرفی‌شده و پیدا است که ادعا شما نسبت به خسارت به ایران ادعای کذبی است و کسی که به مملکت خسارت زده را که دوباره وزیر نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه به همین دلیل شرکت اماراتی از ایران شکایت کرد و در دو مرحله ما را 14 میلیارد دلار جریمه کردند، عنوان کرد: ایران باید بیش از 50 هزار میلیارد تومان به شرکت اماراتی خسارت پرداخت کند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه سال 94 همچنین قصه‌ای را با شرکت ترکیه‌ای داشتیم که دو میلیارد دلار ایران را جریمه کردند، خاطرنشان کرد: به دلیل این خسارتی که واردشده تلاش کرده‌اند که ایرانی در 14 ماه، ایران روزی 30 میلیون بشکه تحویلشان بدهد.

وی بابیان اینکه مجلس و کسانی که کار نظارتی انجام می‌دهند وظیفه‌شان دفاع از حقوق ایران است، گفت: زمانی مرحوم مدرس یک‌تنه در مجلس از حقوق مردم ایران دفاع می‌کرد و در برابر قراردادهای استعماری می‌ایستاد ولی در این زمان نمایندگان به‌راحتی نشسته‌اند و از زیردستشان کرسنت، سند ننگین 2030، قراردادهای محرمانه اف ای تی اف رد می‌شود.

امام‌جمعه مبارکه با اشاره به اینکه ثمرات امضای اف ای تی اف خود تحریمی است، بیان کرد: بعد از امضا این قرار دولت قرارگاه خاتمه انبیا را تحریم کرد به دلیل اینکه آمریکایی ها سپاه را تروریست نامیدند و باید تروریست تحریم شود، ایران را دچار یک خود تحریمی ‌کردند.

وی بابیان اینکه برخی از قراردادهای نفتی که امضاشده، چاه‌های نفت کشور را 20 سال‌تحویل بیگانگان می‌دهند، خاطرنشان کرد: این روشی که در کشور شروع‌شده یعنی این محرمانه‌های و قراردادهای خسارت‌بار، قطعاً باید دلسوزان ایران را به تحریک وادار کند که به این قراردادها ورود پیدا و دفاع کنند و برخی از این قراردادهای ننگین و خسارت آور را کنسل کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به بحث سند 2030 تصریح کرد: اگر رهبری ورود پیدا نکرده بودند، این سند ننگین و شرم‌آور 2030 در حال حاضر در سراسر کشور به‌صورت گسترده اجرا می‌شد.

وی بابیان اینکه وزرای علوم و آموزش‌وپرورش از این سند رونمایی کردند، ادامه داد: وزیر آموزش‌وپرورش در مراسم رونمایی از این سند می‌گوید ما مفتخریم که هوشمندان آخرین سند ویرایش شده حوزه فرهنگی بین‌الملل را پذیرفته‌ایم و می‌خواهیم در ایران اجرا کنیم زمانی که علیه این سند موضع‌گیری شد، می‌گویند ما امضا نکرده‌ایم.

امام‌جمعه مبارکه گفت: دلسوزهای نظام، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، خبرگان رهبری و تمام کسانی که در این مملکت فعالیت می‌کنند و اطلاعات دارند، باید فریادشان بلند شود تا با فشار افکار عمومی دولت نتواند هر کاری دلش خواست را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه سندی که امضا شد، این بود که درس شهید فهمیده و اشعاری که از شهید، شهادت و جهاد است، را حذف کنند، اظهار  کرد: بر اساس مفاد سند 2030، دستورات دین و آیات جهادی، معارف دین را که اسلام تأکید می‌کند، حذف می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی بابیان اینکه بر اساس این سند تعریف خانواده همان تعریف اروپایی و همجنس بازان است، مطرح کرد: خانواده‌ای که در ایران اسلامی یک‌نهاد پاک و الگو برای جامعه است را می‌خواهند آلوده کنند و تعریفشان از خانواده ‌این است که خانواده متشکل از دو نفر است، دو زن، دو مرد یا یک زن و یک مرد که همجنس بازی را تعریف می‌کنند و ترویج می‌دهند.

وی اضافه کرد: اگر این سند در جامعه اجرا شود بزرگ‌ترین خیانتی است که دولت می‌توان در حق بچه‌های این سرزمین انجام دهند.

امام‌جمعه مبارکه بابیان اینکه طبق این سند آموزگاران و محتوای کتب آموزشی ما باید تحت نظارت دفتر یونسکو در تهران باشد، افزود: این سند کاملاً یک قرارداد استعماری است تا بتوانند سبک زندگی ایران را عوض کنند و از دوره چهارسالگی به بهانه‌ی آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مسائل جنسی را به بچه‌ها بدهند.

وی با اشاره به اینکه امروز کم فضای مجازی و ماهواره‌ها جامعه را آلوده می‌کنند تازه می‌خواهند با این کار ایران را مانند خودشان در فساد کنند، تصریح کرد: کتابی که به‌عنوان کتاب راهنما در مهدکودک تدریس می‌شود، تحت عنوان لک‌لکی در کار نیست، به‌خوبی تصاویر شرم‌آور در آن است که مردان و زنان جامعه امروز این‌قدر اطلاعات ندارند، چه برسد به بچه‌های چهار سال که بخواهند این‌ها را آموزش دهند.

حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه مجموعه اقدامات محرمانه‌ای که دولت در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … در حال زیادشدن است، خاطرنشان کرد: صاحبان و دارندگان قلم باید این محرمانگی‌ها را به‌شدت نقد کنند که اتفاقاتی که در مورد برجام افتاد در مورد حوزه فرهنگ انجام نشود.

وی بابیان اینکه در برجام صنعتی مانند صنعت هسته‌ای را هدف قرار داند اما در 2030، فرهنگ کشور را هدف قراردادند و اگر فرهنگ این ملت دگرگون شود دیگر برای این ملت چه چیزی می‌ماند، عنوان کرد: اگر قرار است این ارزش‌ها در کشور نباشد به چه دلیل مردم انقلاب کردند و این‌همه خون و شهید دادند.

انتهای پیام/