رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه:

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه در گفت‌وگو مبارکه نا با اشاره ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی مبارکه برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت و نیاز مساجد شهرها و روستاهای مبارکه به روحانی، ۸۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی متقاضی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حسین کیانی بابیان اینکه استقبال روحانیون از نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است، گفت: اعزام روحانی به دو پارک گل نرگس و سرارود نیز به برنامه‌های ماه رمضان امسال اضافه‌شده است.

وی افزود: مبلغان اعزامی ضمن برگزاری نماز جماعت و سخنرانی‌ها، برنامه‌ها و دوره‌هایی همچون برگزاری ۱۵ دوره آموزش طرح بینات با محوریت سوره حشر در ۱۵ مرکز و موسسه در شهرستان اجرا می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه ادامه داد: این مراکز، دوره‌ها را به‌صورت رسمی برگزار می‌کنند و در قالب و دستورالعمل به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی جلسه‌های جز خوانی با حضور ۱۵ روحانی زیر نظر این اداره در ماه مبارک و برگزاری ویژه ۱۰۰ محفل جز خوانی قرآن کریم در شهرستان از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، فعالیت خانه‌های قرآنی در شهرها و روستاها، مسابقه عکس رمضان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

حجت‌الاسلام کیانی بابیان اینکه دوره‌های سبک زندگی اسلامی در مراکز فرهنگی با حضور استادان طب اسلامی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: ساماندهی هیئت‌های مذهبی ویژه تولد امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری طرح فرهنگی حجاب و نشست‌های ویژه خواهران، جشن روز اولی‌ها از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان امسال است.

انتهای پیام/