حجت‌الاسلام میرمرشدی در مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد محی‌الدین میرمرشدی شامگاه یکشنبه در جمع مردم مبارکه با تسلیت رحلت امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام تنها پرچم‌داری که بر این باور بود در قرن 20 نسخه اسلام تنها نسخه‌ای است که برای بشر جواب می‌دهد.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه خدا در قرآن می‌فرماید که سرنوشت قومی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خود افراد جامعه بخواهند، گفت: امام (ره) اسلام را در قرن 20 احیا کرد و پرچم اسلام را به پرچم‌داران قرن 21 سپرد و زنگ بیداری اسلام را به صدا درآورد.

وی افزود: امام برای خود هیچ‌چیزی نخواست او همان‌گونه‌ای که وارد دین شده بود، خارج شد، امام راحل از خودش آرمان‌هایی گذاشت.

حجت‌الاسلام میرمرشدی اظهار کرد: امام خمینی (ره) معتقد بود اسلام منهای سیاست، اسلام نیست، اسلام و سیاست باهم است.

وی بابیان اینکه اگر ملت را از روحانیت جدا کردند بزرگ‌ترین خیانت را در حق مردم کرده‌اند، ادامه داد: امام راحل بر این باور بود که روحانی عامل پرچم‌داران انقلاب هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ائمه جمعه در این 40 سال اسلام را حفظ کردند، خاطرنشان کرد: کسانی که در کلمات سخیف خود ائمه محترم جمعه را دروغ‌گو خطاب کرده‌اند بدانند امامان جمعه دلیلی که می‌توانند امام باشند و مردم می‌توانند پشت آن‌ها نماز بخوانند، عدالت آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه به‌عنوان زمینه‌سازان انقلاب اسلامی و پرچمداران اسلام ناب محمدی هستند، بیان کرد: ائمه جمعه طلایه‌داران اصل اسلامی بودن نظام در طول 40 سال گذشته بوده‌اند، ائمه جمعه و نمازهای جمعه بوده که در این 40 سال اسلام ناب را حفظ کرده است.

حجت‌الاسلام میرمرشدی اضافه کرد: نسبت دروغ‌گو به امام‌جمعه از زبان‌ کسانی صادر می‌شود که خود در قول و عمل به جامعه خود تابه‌حال دروغ گفته‌اند.

وی بابیان اینکه امام راحل با تمام صدقات از اسلام مردم‌سالار سخن می‌گفتند و مردمی سالاری یعنی اصل جمهوریت، اظهار کرد: جمهوریت یعنی عزت به بر مردم گذاشتن و برای اینکه مردم عزیز باشند امام ما را بصیر، فهیم، آگاه و روشن می‌خواست.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مردم را فریب نمی‌داد و از فریب دادن مرم پرهیز می‌کرد، گفت: آن‌هایی که تحت عنوان پوپولیسم مردم‌فریبی می‌کنند اعتقاد راسخ به مردم‌سالاری ندارند.

وی تصریح کرد: مردم آن‌هایی هستند که در جریان انتخابات سال 88 که فتنه گران با شعار تقلب می‌خواستد کشور را در قبال انقلاب رنگین شبیه گرجستان و کشورهای آسیایی میانی کنند، در 9 دی آمدند و فتنه گران 88 را خانه‌نشین کردند.

حجت‌الاسلام میرمرشدی ادامه داد: مردم امروز آن‌هایی هستند که وقتی خبر 41 میلیون رأی در صندوق‌های سال 96 را شنیدند نجیبانه نتیجه انتخابات را پذیرفتند و نجیبانه حاصل رأی‌های مردم را قبول کردند.

وی بابیان اینکه تفاوت آن‌هایی که دم از مردم می‌زنند در سال 88 و آن فتنه خونین را به پا کردند با مردمی که در سال 96، 41 میلیون رأی را صحه گذاشتن تفاوتی از زمین تا آسمان است، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که فریاد برداشته شدن حصر را از کسانی سر می‌دهند که مملکتشان را می‌خواستند به آمریکا بفروشند و نمایندگانشان امروز برای شبکه‌های بیگانه کار می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: این‌ها باید بدانند که مسئله حصر نتیجه فتنه است، نه نتیجه انتخابات، سال 92 و 96 در این کشور انتخابات برگزار شد و آب از آب تکان نخورد، ملت همان ملت بودند پس چه شد در فتنه پرچم امام حسین (ع) آتش کشیده شد، امام راحل با این نوع نگاه مخالف است.

وی با تأکید بر اینکه همه 23 میلیون رأی و همه 16 میلیون رأی، نتیجه 41 میلیون رأی این ملت است که بارأی خود به عزت و عظمت انقلاب اسلامی رأی دادند، اظهار کرد: امام راحل در همه زمان‌ها از حقوق مردم دفاع کرد و بر این بارو بود که باید با استکبار جهانی درافتاد.

حجت‌الاسلام میرمرشدی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به مردم یاد داد مرگ به آمریکا بگویند، افزود: آن‌کسانی که در تبلیغاتشان مطرح می‌کردند انشالله روزی برسد که دیگر شعار مرگ نباشد، آن روز زمانی است که با سقوط سلطه و استکبار، صهیونیزم جهانی مرگ‌ها خاتمه پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ملت ما می‌داند که اسلام هم اشدا علی کفار است و هم ارحم راحمین و باید با منافقان و مستکبران باید اشد مه کافر و با مسلمانان و مردم باید مهربان باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات چند روز گذشته خود فرمودند که این آل صعود فکر می‌کند با هزینه کردن می‌توانند محبت آمریکایی‌ها را بخرند، مطرح کرد: آن‌ها تصور می‌کنند که با هزینه کردن، آمریکایی‌ها به دادشان خواهند رسید، غافل از آن‌ها مانند یک گاو، شیر خواهند دوشید و پس از مدتی آن‌ها را ذبح خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه دل‌بستگی به آمریکا اگر خوب بود الان قذافی روی کار بود، گفت: اگر دوستی با آمریکا فایده داشت باید امروز افغانستان یک کشور بزرگ صنعتی و پاکستان یک کشور امن باشد.

حجت‌الاسلام میرمرشدی بابیان اینکه امروز در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی، مکزیکی‌ها و کشورهای مسلمان و غیرمسلمان مرگ بر آمریکا می‌گوید، خاطرنشان کرد: این شعار مرگ برای این است که نمی‌توان به‌نظام استکباری اعتماد کرد.

وی افزود: 40 سال است آمریکا می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و 57 کتاب حاصل اسناد لانه جاسوسی آمریکا است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آن‌هایی که به آمریکایی‌ها اعتماد کردند کجا هستند، بیان کرد: سجادی عضو جبهه ملی، بنی‌صدر رییس جمهور عزل شده، مقدم مراغه جاسوس آمریکایی‌ها و… الآن کجا هستند، مهدی هاشمی که به آمریکایی‌ها اعتماد کرده بود کجا رفت، جاسوس‌هایی مانند گنجی، امیر انتظام، مدنی، مهاجرانی، عبدی، افشاری سرنوشتشان چه شده است غیرازاین است که همه به ذلت افتادند.

وی بابیان اینکه یکی از چیزهایی که امام از آن ناراحت و متنفر بود؛ لیبرالیسم بود، اظهار کرد: لیبرالیسم مکتب مضحک، پوچ‌گرایی، آزادی بی‌قیدوشرط است، مکتبی که بر اساس نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب است.

حجت‌الاسلام میرمرشدی ادامه داد: آمریکایی‌ها و غرب با استفاده از عنوان آزادی بدترین جنایت‌ها را به بشریت کرده‌اند و این را مردم باید بدانند که در روزگار افول لیبرالیسم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم بدانید لیبرالیستی که پرچمش را مصدق و بازرگان در ابتدای انقلاب به دست گرفتند و در سال 76 افراد دیگری آمدند و این پرچم ر بلند کردند، خاطرنشان کرد: امروز دوباره کسانی می‌خواهند ما را با این تفکر غرب زمین‌گیر کنند.

انتهای پیام/