امام‌جمعه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام‌جمعه مبارکه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به صادرات گاز رایگان ایران به کشور ترکیه اظهار کرد: این کوتاهی دولتمردان پذیرفته نیست و نمایندگان وظیفه‌دارند قاطعانه و جدی به این موضوع ورود کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد محمدی با انتقاد از برخی قراردادها و برنامه‌های دولت خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به درخواست رسیدگی از آنان تأکید کرد: چرا باید روزانه  30میلیون مترمکعب گاز رایگان آن‌هم به مدت چهارده ماه به خاطر سستی برخی دولتی‌ها به ترکیه صادر شود.

وی با یادآوری قرارداد کرسنت و امضای آن در دوران دولت سابقی که همین وزیر فعلی آن زمان وزیر نفت بوده تصریح کرد: سؤال دیگری که ما از دولت و مجلس داریم اینکه چرا وزیری که این قرارداد ننگین را امضا کرده دوباره در دولت یازدهم رأی می‌گیرد و وزیر می‌شود.

خطیب جمعه مبارکه ضرر کرسنت را 56 هزار میلیارد اعلام کرد و گفت: همه آن‌هایی که رسانه و بلندگویی دارند صدای حق مردم را به گوش مسئولان برسانند و از حق‌الناس دفاع کنند.

وی بابیان اینکه نمایندگان و شخصیت‌ها در مجلس به منش و راه امام راحل آشنا هستند و باید باهمان روش عمل انقلابی انجام دهند تا امروز شاهد این وضعیت اسفبار نباشیم که وزیری که تخلف ملی کرده بازهم وزیر شود و هان راه غلط را ادامه دهد.

امام‌جمعه مبارکه در بخش دیگر خطبه‌ها با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری سلام‌الله‌علیه اظهار کرد: آن حضرت همسر رسول گرامی اسلام بود و 25 سال پیامبر را همراهی کرد و 10سال بعد از بعثت رحلت کردند.

حجت‌الاسلام محمدی بابیان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان افزود: اصلاح زمانی صورت می‌گیرد که انسان درد و درمان را باهم بشناسد.

وی بابیان اینکه، وقتی رابطه با خودمان اصلاح شد رابطه باخدا نیز اصلاح می‌شود ادامه  داد: باور توحیدی اصلاح بیرونی و درونی بشر را به دنبال دارد.

امام‌جمعه مبارکه با اشاره به اینکه قیامت محل حدوث نیست بلکه محل ظهور است اضافه کرد: باور توحیدی همان است که انسان وجود خداوند را حس کند که همین باور ریشه فساد را در درون آدمی می‌خشکاند و نابود می‌کند.

انتهای پیام/