فرماندار مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه نا خبر داد:

فرماندار شهرستان مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور و سالم تصریح کرد: همه تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و پرشور با مشارکت گسترده مردم در شهرستان بکار گرفته‌ایم.

علی‌اصغر ذاکری بابیان اینکه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مبارکه ۷۸ شعبه، برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در نظر گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: ۷۸ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و ۷۵ شعبه برای انتخابات شورای اسلامی در شش شهر و ۲۴ روستا شهرستان مبارکه برنامه‌ریزی و در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اردیبهشت ۹۶ شهرستان مبارکه سه هزار و دویست نفر رأی اولی وجود دارد، افزود: جمعیت شهرستان مبارکه 143 هزار نفر است که از این تعداد، 101 هزار نفر واجد شرایط، سه هزار و دویست نفر رأی اولی، هزار و 530 نفر عوامل اجرایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مبارکه شرکت دارند.

فرماندار مبارکه بابیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر مبارکه به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: اقدام‌های آموزشی لازم برای آشنایی شهروندان با نحوه رأی دادن در انتخابات الکترونیک انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردم را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای حضور حداکثری آن‌ها در پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: باید بکوشیم انتخابات پیش رو که برای کشور مهم و تأثیرگذار است، برای حرکت و استمرار نظام دررسیدن به قله‌های موفقیت در عرصه‌های داخلی و خارجی به‌خوبی برگزار شود.

ذاکری اضافه کرد: بر اساس میانگین تعداد رأی‌دهندگان در این شهرستان پیش‌بینی صندوق رأی شده تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند رأی خود را به‌راحتی و بدون مشکل به صندوق‌ها بیندازند.

وی بیان کرد: تعداد کل داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مبارکه 409 نفر است که 225 نفر در حوزه شهری و 190 نفر در حوزه روستایی، 50 نفر روستاهای بخش مرکزی و 134 نفر روستاهای بخش گرکن جنوبی از شش شهر و ۲۴ روستا هستند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/