بسیاری از پروژه‌هایی مبارکه، پروژه‌های برتر استان است / مشکلات پلی اکریل با باز شدن ال سی تا دو ماه آینده رفع می شود/ بانوان قشر مظلوم جامعه امروز هستند/ توزیع عادلانه پروژه‌ها، رویکرد دوره چهارم
شناسه خبر : 50009 | تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۳:۲۹ |

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، ۹ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری مبارکه بااعتبار بالغ‌بر ۴۱۰ میلیار ریال به دست استاندار اصفهان شامگاه چهارشنبه افتتاح شد.

بسیاری از پروژه‌هایی مبارکه، پروژه‌های برتر استان است 

استاندار استان اصفهان بابیان اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ابعاد مختلفی قابل اهمیت است، تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات، مدیریت کلان کشور را بارأی خود رقم می‌زنند و انتخاب می‌کنند.

رسول زرگر پور با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا مهم است و به‌اندازه مدیریت کلان کشور اهمیت دارد، گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت درمجموع مدیریت کلان و محلی کشور انتخاب می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات کشور که بعد از انقلاب برگزار شد، دارای چهار مشخصه بوده است، افزود: اولین مشخصه این است که انتخابات باید باشکوه و پررنگ باشد به‌طوری‌که چشم دشمنان را کور و دل دوستانمان را شاد کند.

استاندار اصفهان بابیان دومین مشخصه اظهار کرد: انتخابات ما باید انسجام بخش باشد و کشور بعد از انتخابات، وحدت و یکپارچگی کاملی داشته باشد.

وی با اشاره به سومین و چهارمین مشخصه مطرح کرد: انتخابات باید در سلامت و آرامش کامل مانند سال‌های گذشته برگزار شود.

زرگر پور بابیان اینکه برای آینده کشور نیازمند امید، دلگرمی و شادی هستیم، عنوان کرد: کاندیدها باید بر اساس توصیه رهبر مقام معظم انقلاب جوانان و مردم را امیدوار کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌هایی که مردم امیدوار می می‌شوند، اطلاع دادن به آن‌ها اقداماتی که برای آن‌ها انجام می شود، است، ادامه داد: هیچ موقع اعلام نمی‌کنیم مشکلی نداریم بلکه اعلام می‌کنیم مشکلات زیاد و فراوانی در استان و کشور داریم ولی این‌ها باعث نمی‌شود بخواهیم دستاوردهای نظام و دولت در برابر این مشکلات بی‌اثر و نادیده بگیریم.

استاندار اصفهان اظهار تصریح کرد: من در یک سال گذشته برای افتتاحیه‌ها به شهرستان مبارکه سفرکرده‌ام و شهرستان مبارکه مدیریت خوبی دارد.

وی بابیان اینکه پروژه‌هایی که در شهرستان مبارکه افتتاح می شود، پروژه‌های برتر استان است، افزود: باغ بانوان مبارکه یکی از زیباترین باغ بانوان استان است.

 

مشکلات پلی اکریل با باز شدن ال سی تا دو ماه آینده رفع می شود

فرماندار شهرستان مبارکه در این افتتاحیه با اشاره به افتتاح پروژه‌ها شهرستان مبارکه اظهار کرد: ۱۲۵ پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان مبارکه بالغ‌بر ۱۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

علی‌اصغر ذاکری با اشاره به افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی شهرداری دیزیچه بااعتبار ۶۱ میلیار تومان، خاطرنشان کرد: ۹ پروژه خدماتی، فرهنگی و عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۶۱ میلیارد تومان در شهر مبارکه در حال افتتاح است و کلنگ زنی فاضلاب شهرهای دیزیچه و زیباشهر بااعتباری بالغ‌بر ۹۶ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو انجام شد

وی افزود: شهرستان مبارکه در وضعیت صنعتی، کشاورزی و حمل‌ونقل قرار دارد که با فعالیت ۳۸۰ شرکت فعال در شهرستان، حمل‌ونقل شهرستان مبارکه دومین حمل‌ونقل کشور بعد از بندرعباس است و حدود سه هزار و ۷۰۰ خودرو در حال انجام کار هستند.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه صنایع مبارکه به جر صنعت پلی اکریل که در سال گذشته با مشکل مواجه شد مابقی صنایع مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: هفته گذشته با ورود مجدد هیئت اجرایی دولت، کارگزار انتخاب و قرارداد تولید چهار هزار تن اکریلیک با سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شد که با باز شدن ال سی تا دو ماه آینده پلی اکریل به‌صورت ۱۰۰ درصد تولید و مشکلات کارگران را حل می‌کند.

وی بابیان اینکه ۱۲۰۰ کارگر که به‌صورت موقت با صدور حکم شرکت پلی اکریل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، پس‌تولید نهایی به محل کار خود برمی‌گردند، خاطرنشان کرد: آب‌رسانی به شهرک صنعتی به مقدار ۱۲ لیتر در ثانیه که پس از شش سال توقف و برق‌رسانی و افتتاح پستkw  ۶۳ در ایام نوروز با حضور معاونت توانیر انجام شد.

ذاکری با اشاره به اینکه مقدار کشت گندم و جو در سال زراعی ۹۴ و ۹۵، حدود دو هزار هکتار و میزان تولید ۱۰هزار تن که در سال ۹۵ حدود هشت هزار و ۱۹۷ تن به سیلو اصفهان تحویل داده شد، بیان کرد: مقدار کشت گندم و جو در سال زراعی ۹۶ حدود ۹هزار هکتار و میزان تولید ۱۸هزار تن است که تحویل سیلو داده خواهد شد.

 

بانوان قشر مظلوم جامعه امروز هستند

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه باغ بانوان مبارکه گفت: امروز در برنامه‌ای هستیم که مخصوص زنان و دختران است.

زهرا سعیدی بابیان اینکه بانوان قشر مظلوم جامعه امروز هستند، اظهار کرد: امروزه بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی به نظر من وقت آن رسیده که درباره نقش‌آفرینی این بخش از جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یک بازنگری صورت بگیرد.

وی افزود: برای همین بازنگری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طول برنامه ششم که در طول ۹ ماه با تلاش شبانه‌روزی تمام تلاش خود را داشتیم که حداقل در حفظ جایگاه و ارتقاء این قشر از جامعه که بیش از نیمی از جامعه هستند، تلاش خود را داشته باشیم.

نماینده مبارکه با تأکید بر اینکه بعد از ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص خانواده تلاش کردیم تا در برنامه ششم همه آن‌ها را مدنظر قرار بدهیم و نقش زنان به‌راستی در جامعه بنیادین و غیرقابل‌انکار است، خاطرنشان کرد: امروزه در کشور امکانات برای بانوان اندک و کم است و درخورشان این قشر از جامعه نیست، قانون‌گذاران، مجریان و قوه قضاییه که حاکمیت تمام تلاش خود را دارد.

وی عنوان کرد: مسلماً خدماتی که لایق مردم ایرانی اسلامی است، برای آن‌ها فراهم‌شده و به فرموده امام راحل، خدمات باید گفته شود که مبادا دشمنان فکر کنند که برای مردم کاری نشده است.

 

توزیع عادلانه پروژه‌ها، رویکرد دوره چهارم

شهردار مبارکه در این آیین اظهار کرد: رویکرد شهرداری و شورای اسلامی در دوره چهارم بر مبنای توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح محلات، توسعه همه‌جانبه شهر، استفاده از ظرفیت موجود در شهر و بخش خصوصی بوده است.

محمد شرفا با اشاره به تعدادی از پروژه‌های شهرداری مبارکه گفت: پارک هشت‌بهشت، باغ بانوان، پارکینگ طبقاتی شهدای ایران پور، میدان‌های مادر، عاشورا و شهدای احمد پور و سازمان‌دهی گلستان‌های شهدای مبارکه ازجمله پروژه‌های شهرداری در دور چهارم است.

وی بابیان اینکه پروژه‌های عنوان‌شده در کلیه محلات شهر انجام‌شده و سعی شد در هر محله بر اساس نیازی، کاری انجام شود، خاطرنشان کرد: شهرداری مبارکه بر اساس نیازهای مردم در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کار انجام داده است.

شهردار مبارکه با اشاره به یکی از نیازهای بانوان شهر و شهرستان مبارکه، باغ بانوان و یک مجموعه اختصاصی است، اظهار کرد: شهرداری مبارکه برای نیاز بانوان این مجموعه در مساحت سه هکتار و فضا موردنیاز کلاس‌های آموزشی، ورزشی تفریحی، ساخته است.

باغ بانوان، بلوار سردار شهید حمزه بابایی، ساختمان تجاری فتح المبین، احیا و مرمت سازی قلعه تاریخی نهچیر، ساماندهی گلزار شهدای، پارک محله اباذر، آب‌نماهای سطح شهر، سیستم پایش تصویری شهر مبارکه و ایستگاه پلیس شهدای راهور، ۹ پروژه شهرداری مبارکه که بااعتبار بر ۹۱میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/


ثبت دیدگاه
    • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در پایگاه خبری مبارکه نا منتشر خواهد شد.
    • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.