نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به در پیش بودن مناظره اقتصادی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: به نظر بنده همان اولویت‌هایی که رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مطرح فرموده‌اند مهم‌ترین محورهایی است که می‌توان در مناظره‌ها انتظار پاسخ و ارائه راهکار برای تحقق آن‌ها از سوی نامزدها را دریافت کرد.

زهرا سعیدی مبارکه بابیان اینکه برای گام برداشتن در این مسیر باید شاهد رونق کسب‌وکار و تقویت اشتغال باشیم، تأکید کرد: اگر هر کاری در حوزه اقتصاد انجام بگیرد اما به‌واسطه آن نتوانیم شغل ایجاد کنیم، قطعاً تکدر خاطر جوانان که حاصل بیکار بودنشان است رفع نمی‌شود.

وی با اظهار اینکه اگر اشتغال جوانان مرتفع شود نشاط و امید در جامعه حکم‌فرما می‌شود، گفت: متأسفانه امروز این امید کمرنگ شده است، در حال حاضر هم در این ایام که شاهد بحث‌ها و مناظره‌های انتخاباتی هستیم توجه خود را روی این موضوع گذاشته‌ایم که کاندیداها چه برنامه ویژه‌ای در این خصوص دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به فکر رونق کسب و کار و طرح رفع موانع تولید باشیم، اظهار کرد: به‌واسطه انجام این امور شاهد کاهش تنش‌ها در سطح جامعه خواهیم بود.

سعیدی با اشاره به اینکه امروزه یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس درخواست اشتغال جوانان و مراجعات آن‌ها برای رفع این مشکل هست، گفت: این در حالی است که دولت وظیفه ایجاد و زمینه‌سازی برای اشتغال را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: آیا والدین خانواده‌ای که دارای چند فرزند بیکار در منزل هستند، می‌توانند با آرامش به مسائل سیاسی فکر کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر این مسائل توسط نامزدها مطرح شود، قطعاً مردم می‌توانند آگاهانه‌تر انتخاب خود را انجام دهند.

سعیدی بابیان اینکه مردم دیگر از سیاسی بازی و سیاسی‌کاری‌ها خسته شده‌اند، گفت: داشتن و ارائه برنامه جامع و اثربخش از سوی نامزدها برای مردم دارای اهمیت است نه جریان بازی و گروه‌ بازی‌های سیاسی.

نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم، اظهار کرد: البته مردم توقع معجزه هم ندارند، اما توقع دارند شرایطی جامعه به سمتی حرکت کند که بتوانند گذران زندگی خود را به نحو احسن داشته باشند؛ کار کردن جزیی از سرشت مردم ایران است و آن‌ها توقع ندارند که بدون کار کردن مزدی دریافت کنند یا زیر نظر نهادهای حمایتی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ صاحب نیوز