فرمانده سپاه مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه نا:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره به‌روز پاسدار تصریح کرد: اینکه روز میلاد امام حسین(ع) را به‌عنوان روز پاسدار معرفی کردند برای ما افتخار است اما مسئولیت‌های سختی را برای پاسداران به همره دارد.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی بابیان اینکه ما باید پاسدار دین اسلام، پاسدار انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا باشیم، گفت: پاسداران حقیقی شهدا هستند که از همه‌چیز خود برای اسلام گذاشتند و ما همه باید این روحیه را در خودمان روزبه‌روز تقویت کنیم و به دشمنان ثابت کنیم که پاسداران مانند مولای خود سیدالشهدا، پای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

وی افزود: دشمنان امروز به انتخابات ریاست جمهوری ایران دل‌خوش کرده‌اند و تلاش می‌کنند که افکار عمومی را برای عدم حضور مردم در انتخابات فریب دهند.

فرمانده سپاه مبارکه با تأکید بر اینکه دشمنان ایران و اسلام این را بدانند که اگر روزی بنا باشد پاسخ آن‌ها را بدهیم، پاسخی سخت و کوبنده می‌دهیم، خاطرنشان کرد: اگر آن‌ها با عوام‌فریبی بتوانند برخی از افکار عمومی را فریب بدهند، پاسداران با روشنگری مقابل دشمن ایستادگی و از جان خود برای زنده ماند اسلام گذشت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پاسداران آمادگی کامل دارند که جان خود را فدای اسلام کنند، اظهار کرد: پاسداران آماده‌اند که نقش‌های شوم دشمنان را خنثی کنند تا مردم آرامش و آسایش داشته باشند.

سرهنگ نصر اصفهانی بابیان اینکه دشمن زیاد امیدوار نباشید اگر رییس جمهور ما انقلابی باشد به پیشرفت نظام و انقلاب کمک می‌کند و موجب دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر هم انقلابی نباشد اتفاقی نمی‌افتد و پاسداران پای نظام و انقلاب مانند شهدا هستند.

وی افزود: همان‌گونه که امام حسین(ع) قبل از قیام خود روشنگری کردند و مردم را به راه راست دعوت کردند، ما هم با جلسات روشنگری دنبال این هستیم که مردم را به صراط مستقیم را که را ولایت است راهنمایی کنیم.

انتهای پیام/