رئیس شورای تامین مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امروز همزمان با خجسته میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار ، فرماندار مبارکه به همراه بخشدار مرکزی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با فرمانده و تعدادی از پرسنل سپاه پاسداران شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار شهرستان مبارکه در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و تصریح کرد: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

علی اصغر ذاکری گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند، همان­گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصا پاسداران است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون و مدیون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای تامین مبارکه ادامه داد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.

وی با بیان اینکه روز پاسدار را یادآور عزم غرور آفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین(ع) است، اظهار کرد: سپاه عزت خود را نشان داده و با ارزش زندگی کرده است و این راه و مسیر باید هم‌چنان تداوم یابد.

ذاکری بیان کرد: سپاه با این پشتوانه ی عظیم الهی و مکتبی، به اضافه ی نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش فنی، امروزه به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

به مناسبت روز پاسدار و جانباز جمع حاضر با یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس وپرسنل سپاه مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/