معاون فرماندار مبارکه مطرح کرد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به نقش فرهنگ در کاهش بار ترافیکی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی برای رعایت کردن قوانین راهنمایی رانندگی می‌تواند در کاهش بار ترافیکی، تصادفات شهر و افزایش ضریب امنیت افراد مؤثر باشد.

جواد سلطانی با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با بررسی نواقص و نیازها و با همکاری همه‌جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام کنند.

وی بابیان اینکه محور مبارکه – بروجن یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌ساز در شهرستان است و با درخواست از  اداره راهداری مبارکه، گفت: موضوع پیش‌بینی و جانمایی مکان مناسب اطراف ورودی شهر مجلسی با قید فوریت برای احداث ساختمان پاسگاه پلیس‌راه را از طریق اداره کل پیگیری و نتیجه را به فرمانداری اعلام شود.

معاون فرماندار مبارکه اضافه کرد: با مشارکت شرکت عمران شهر مجلسی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان و تعامل و همکاری شهرداری مجلسی نسبت به احداث ساختمان اقدام شود.

وی با اشاره به کاهش ارتفاع بعضی از پل‌های زیرگذر راه‌آهن در مسیر روستاهای بخش گرکن جنوبی با درخواست از اداره کل راه‌آهن استان، بیان کرد: با هماهنگی بخشدار گرکن جنوبی، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان، پلیس‌راه اصفهان – شیراز و دهیاران روستاهای مربوطه، ورودی پل‌ها را اصلاح کنند.

انتهای پیام/