در آیینی توسط استاندار؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، آیین افتتاح 27 پروژه بااعتبار بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد ریال شهر دیزیچه عصر امروز برگزار شد.

استاندار اصفهان در این آیین با اشاره به اینکه در کشور هر چقدر که موفقیت و امنیت دارد، مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: مقاومتی که در زمان حاضر کشور دارد مدیون خانواده شهدا است.

زرگرپور با اشاره به اینکه در طول سه سال و نیم گذشته 12 هزار و 700 پروژه در بخش سرمایه‌گذاری‌ها، تولیدی خدمات عمومی و زیر بنایی به اعتباری بالغ‌بر 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها سابقه 10، 15 و 20 ساله و گاهی 25 ساله که از شروعشان می‌گذرد و به دلایل مختلف، این پروژه‌ها هم در این سه سال به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه در کنار این‌کاره‌ها بحثی در جامعه مطرح می‌شود که این دولت کاری نکرده و دولت ناکارآمد است، مطرح کرد: در جامعه بحثی مطرح است که این دولت آن انتظاراتی که مردم داشته‌اند و قول‌هایی که به مردم داده‌اند نتوانسته انجام بدهد، آیا واقعاً این‌گونه است؟

زرگرپور افزود: بخش اقتصادی علاوه بر همه نقدهایی که می‌شود، دولت توانسته تورم را کاهش دهد، مشکلات اقتصادی کشور که در دو سه دهه ایجادشده را نمی‌شود یک‌شبه حل کرد.

وی بابیان اینکه یک عده بی‌انصاف هستند و انصاف با آن‌ها قهر کرده است، گفت: عده‌ای کارها و اقدامات را می‌بینند و قرار هست که نبینند و عده‌ای هم در جریان نیستند که مقصر من و مسئولان هستیم که باید همه در جریان اقدامات و کارها قرار بگیرند.

استاندار اصفهان بیان کرد: نمی‌گوییم که اصفهان بهشت شده است اما می‌گوییم سعی کرده‌ایم بخشی از مشکلات را حل کنیم و هنوز هم‌ده‌ها مشکل دیگر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امید دادن به مردم ربطی به مسائل سیاسی و حزبی ندارد، عنوان کرد: ا گر قرار است کشور در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد فارغ از این‌که فردا چه کسی رییس جمهور و چه کسی عضو شورا می‌شود، مردم امید به آینده باید داشته باشند.

زرگرپور بابیان اینکه ما با یک رویداد مهم روبه‌رو هستیم و آن انتخابات است، تصریح کرد: برای تقویت بیشتر انقلاب،انسجام، وحدت و یکپارچگی کشور و به کوری چشم دشمنان، باید در 29 اردیبهشت‌ماه باید شاهد حضور حداکثری و چشم‌گیر مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کشور در مشارکت و حضور مردم درصحنه‌های مختلف است، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق رأی مهم‌تر از این است که به چه کسی رأی می‌دهیم.

 

شهرداری را به یک‌نهاد اجتماعی تبدیل کرده‌ایم

شهاب ثابت راسخ بابیان اینکه شهر دیزیچه با سه هزار و 600 هکتار وسعت و 20 هزار جمعیت دارد، گفت: دیزیچه با الحاق پنج روستا دیزیچه، وینیچه، قلعه میرزمان، نکوآباد و حسن‌آباد در سال 1372 به شهر تبدیل‌شده است.

شهردار دیزیچه با اشاره به اینکه شهرداری را به یک‌نهاد اجتماعی تبدیل کردیم، اظهار کرد: شهرداری را در این دوره توانستیم از یک‌نهاد صرفاً خدماتی و عمرانی به یک‌نهاد اجتماعی تبدیل و در تمام عرصه‌ها ازجمله فرهنگی، هنری، ورزشی و … حضور پیدا کنیم.

وی افزود: خدماتی که صورت گرفته به پشتوانه حضور و حمایت مردم، کمک استاندار و شورای اسلامی شهر و زحمات کارکنان خدوم شهرداری است.

ثابت راسخ اشاره به اینکه در شهرداری دیزیچه روش امانی را جایگزین روش پیمانی کردیم، مطرح کرد: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی توانستیم پروژه‌های عمرانی را به نتیجه برسانیم و روش امانی را جایگزین روش پیمانی کردیم و با نظارت بیشتر، کارها را توسط ماشی آلات عمرانی که در این دوره خریداری‌شده، توانستیم به نتیجه برسانیم.

وی بابیان اینکه احداث بلوار امام رضا(ع) و تقاطع غیر هم‌سطح ولایت معضل ترافیکی شهر دیزیچه تا حدودی مرتفع کرد، تصریح کرد: با توجه به الحاق پنج روستا به یک شهر بافت دیزیچه بافت فرسوده‌ای بود و بر اساس طرح جامع توسعه و عمران، تک‌تک خانه‌هایی که در مسیر خیابان‌ها و پروژه‌ها بودند، تملک و آزادسازی شد.

 

انتهای پیام/