رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مبارکه در نشست خبری گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، حزب یا تشکل سیاسی نیست بلکه یک جبهه مردمی است.

اصغر رحیمی با اشاره به تشکیل این جبهه اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند در کشور دو گروه بیشتر وجود ندارد، انقلابی یا غیرانقلابی هستند، این جبهه آمده تا گروه انقلابی را سازمان‌دهی و شکل بدهد تا اهداف انقلاب را تحقق و عملی کنند.

وی بابیان اینکه روند فعالیت این جبهه به‌طور کامل بر اساس دموکراسی است و از پایین به بالا است، تصریح کرد: جبهه مردمی انقلاب اسلامی نسبت به تشویق افراد انقلابی برای حضور در عرصه انتخابات شوراهای شهر و حمایت و کمک به آن‌ها اقدام خواهد کرد

رحیمی بابیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سه هدف دارد، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سه هدف مدنظر دارد که یکی از اهداف مهم این جبهه وحدت نیروهای انقلابی با سلایق مختلف در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: نیروهایی که مقید و پایبند به اصول انقلاب و امام(ره) هستند و ولایت و رهبری را قبول و التزام علمی نسبت به آن دارند، زیر یک خیمه قرار می‌گیرند تا باقدرت بیشتری بتوانند تا انقلاب اسلامی به اهداف بالای خود برساند

رییس شورای مرکزی جمنا مبارکه بابیان اینکه دومین هدف جبهه این است که جوانان بااستعداد، انقلابی و مؤمن را شناسایی و برای مسئولیت‌های شهر و شهرستانی تربیت کند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از هدف‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، کار برای مردم، رفع مشکلات موجود و پاسخگویی صحیح و درست به مردم است و اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، انقلابی عمل کردن و بردن انقلاب در سیستم اداری و اقتصادی کشور است.

وی یکی دیگر از اهداف این جبهه کمک به مردم است که مردم از این موقعیت سخت اقتصادی و معیشتی که در آن قرارگرفته‌اند، رهایی پیدا کنند، بیان کرد: مهم‌ترین مشکلات موجود کشور، بی‌کاری، تورم، تعطیلی صنایع و عدم پرداخت حقوق شش و هفت‌ماهه به کارگران است که همه از این وضعیتی خسته شده‌اند و مردم دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

رحیمی افزود: موضوع فعالیت این جبهه در زمینه انتخابات نیست اما با توجه به اینکه شروع فعالیتش بازمان برگزاری انتخابات مصادف شده بالاجبار وارد بحث انتخابات شده است.
وی درباره استمرار کار جبهه پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده‌ و ازاین‌رو تشکیلات آن‌ها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند و گروه‌هایی که لازم است برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مطالبات از دولت مستقر را داشته باشند، موردتوجه خواهد بود.

وی با اشاره برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مبارکه گفت: این جبهه در 13 محله شهرستان مبارکه، تشکیل می‌شود که در همه اقشار و صنوف مختلف کانون داریم.

رییس شورای مرکزی جمنا مبارکه بابیان اینکه در شهرستان کانون‌های فرهنگیان، کشاورزان، روحانیون، مداحان، جوانان، دانشجویان، ورزشکاران، بازاریان، اصناف و بانوان در حال تشکیل است، عنوان کرد: جبهه در نظر دارد تشکیل کانون‌ها که به اتمام رسید مردم با سلایق و تخصص‌های مختلف را در زیر چتر خود جا دهد.

رحیمی بابیان اینکه شهدا در زمان جنگ وظیفه خود را تشخیص دادند و به آن عمل  کردند، خاطرنشان کرد: شهدا از همه‌چیز خود گذشتن و ازآنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتن و کشور را از خطرات موجود که در آن زمان بود، به‌سلامت عبور دادند و مسئولیت حفظ آن را بر دوش ما گذاشتند.

وی اضافه کرد: وظیفه امروز ما این است که در شرایط سخت بین‌المللی و منطقه،  شرایط سخت داخلی و مشکلاتی که امروزه برای انقلاب، نظام و مردم به وجود آمده و در واقعه مانعی شده برای حرکت و پیشرفت انقلاب به سمت هدف نهایی، با همیاری و کمک مردم از مرحله عبور می‌کنیم که فردا در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

رییس شورای مرکزی جمنا مبارکه بیان کرد: ما آماده‌ایم تا به مردم کمک کنیم،  دست به‌سوی مردم دراز کردیم و مردم هم باید کمک بدهند تا این وضعیتی که هم نگران هستند را تغییر دهیم، این کشور به یک معجزه نیاز دارد و معجزه بدون حرکت شکل نمی‌گیرد مگر اینکه قدمی از طرف مردم برداشته شود.

انتهای پیام/