کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با مبارکه نا؛

کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره شعار امسال تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بیشتر از دیگر مسئولان دغدغه مشکلات مردم را دارند و در سخنرانی‌هایی شان ایجاد دغدغه‌ها پیدا است.

اصغر رحیمی با بیان اینکه عامل مشکلات و معضلات موجود کشور را مدیریت ضعیف، غیرانقلابی و بی‌انگیزه است، گفت: راه‌حل بیرون رفت از این مشکلات، حضور مدیران شجاع با روحیه انقلابی و جهادی است.

وی افزود: اقتصاد کشور نیازمند تغییر و تحول بنیادین است زیرا ساختار اقتصادی که بعد از جنگ شکل گرفت سمت و سویی به انقلاب و استفاده از توانمندی‌ها و نیروی‌های داخل کشور ندارد بلکه به سمت غرب، لیبرال و نظام سرمایه‌داری است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه همه دولت‌هایی که آمدند هر چند تلاش کردند تا مشکلات اقتصادی کشور را حل یا کمتر کنند نتوانستند، اظهار کرد: مشکل اقتصاد کشور، لیبرالی بودن آن است که اگر این ساختار تغییر نکند مشکلات موجود حل نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید این ساختار اقتصادی و نگاه به غرب برای کمک را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید این را بپذیرند که نه‌تنها غرب کمکی به مشکلات و معضلات کشور نمی‌کند بلکه مشکلات جدیدی ایجاد می‌کند.

رحیمی با اشاره به اینکه تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور همان‌گونه که امام خامنه‌ای فرمودند، تکیه بر نیروی‌ها انقلابی و جوانان داخل کشور است، بیان کرد: لازمه اینکه کشور از این پیچ تاریخی عبور و مشکلات و معضلات مردم را حل کند، روحیه انقلابی و جهادی داشتن مسئولان و مردم، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه جوانان کشور می‌توانند مشکلات را حل کنند، مطرح کرد: جوانان این مرزوبوم همان‌گونه که در عرصه‌های هسته‌ای، نظامی، علمی، پزشکی و … در دنیا حرف اول را می‌زنند و کشور را در این عرصه‌ها خود کفا کرده‌اند، همین جوانان می‌توانند مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه مسئولان فقط به جوانان برای حل مشکلات اعتماد کنند، عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی نیاز به اعتماد، حمایت و کمک مدیران و مسئولان کشور دارند تا مشکلات را یکی‌یکی حل کنند.

وی تصریح کرد: سال جاری چندمین سالی است که رهبر معظم انقلاب بر روی اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند اما مدیران کشور به دلیل تفکر غرب‌گرایی که دارند باور به اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخل کشور ندارند.

رحیمی با بیان اینکه مسئولان و مدیران فقط در سخنرانی‌های خود از اقتصاد مقاومتی استفاده، اما در کارها خلاف آن عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی نه‌تنها در شعار و سخنرانی‌ها بلکه باید در اقدام و عمل باشد.

انتهای پیام/