فرمانده سپاه مبارکه خبرداد:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا با اشاره به اعزام شهروندان شهرستان مبارکه به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز ۹۶ تصریح کرد: ۴۴۰ نفر از شهروندان مبارکه در قالب ۱۱۱ دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی با اشاره به اینکه اعزام شهروندان طی پنج مرحله انجام می شود، گفت: اعزام مردم شهید پرور مبارکه به مناطق علمیاتی جنوب کشور طی پنج مرحله در تاریخ ۲۶ اسفند ۹۵، دوم، ششم، هفتم و نهم فروردین ۹۶ انجام می شود.

وی افزود: شهرداری های شهرستان با کمک به مردم شهرستان مبارکه اعزام را آسان کردند.

فرمانده سپاه مبارکه با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین عرصه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: تحکیم پیوند و ارتباط ناگسستنی بین ارزش های نسل جوان مومن و متعهد و انقلابی دفاع مقدس و نسل جوان امروز و بروز و ظهور اقتدار آن دوران در این نسل، برای مقابله با استکبار با تبیین گفتمان و ادبیات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از دیگر اهداف مهم برگزاری راهیان نور است.

وی عنوان کرد: هدف از اعزام کاروان‌ها این است که نسل جوان و کسانی که در جنگ حضور نداشته اند، از نزدیک با مناطق آشنا شوند و در آن فضا قرار بگیرند و ببینند که با چه امکانات اندکی و در چه شرایطی رزمندگان، شهدا و جانبازان توانستند این حماسه‌ها را خلق کنند.

سرهنگ نصر اصفهانی بیان کرد: همیشه عزم راسخ، هوشمندی و بصیرت، ایستادگی، قاطعیت و شجاعت جوانان ایران اسلامی در هر دورانی توانسته اند دشمنان را در هر عرصه و میدانی به شکست بکشانند.

وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور، افزود: امام خامنه ای در این دیدار راهیان نور را یک نوع فناوری دانستند و فرمودند استفاده از هر ثروت و گنجی نیازمند فناوری است، راهیان نور در واقع فناوری استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/