رییس اوقاف مبارکه خبر داد:

رییس اداره اوقاف و امور خیریه در گفت و گو با مبارکه نا با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه مبارکه تصریح کرد: امسال برای ششمین سال طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در ‌5 بقعه متبرک شهرستان مبارکه برگزار می شود.

علی مبشری با بیان اینکه هدف از اجرای طرح آرامش بهاری تقویت باورهای دینی و مذهبی و بهره‌مندی از فضای دینی و معنوی امامزادگان است، گفت:  طرح آرامش بهاری با اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی برای زائران و  گردشگران از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵فروردین ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری گامی برای ترویج ارزش‌های دینی در سطح جامعه است، افزود: در نوروز آینده مبلغین اعزامی در کنار روحانیون مستقر در بقاع متبرکه به فعالیت می‌پردازند و با مشارکت هیئت امناء و خادمان حرم‌های مطهر امامزادگان، جهاد مقدس فرهنگی را در ایام عید به نمایش خواهند گذاشت.

رییس اوقاف و امور خیریه مبارکه از فعالیت سه خیمه معرفت در بقاع متبرکه و در جوار امامزدگان سلیمان(ع)، حلیمه خاتون(س) و محمدیه(ع) در نوروز ۹۶ خبر داد و بیان کرد: در این خیمه ها، غرفه های متنوعی از جمله غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه‌های مربوط به مشاوره و خانواده و  قرآن بخوان جایزه بگیر، برپا می شود.

وی لحظه تحویل سال در امامزادگان را لحظه باشکوهی عنوان کرد و گفت: لحظه تحویل سال یکی از بهترین لحظه‌ها برای مردم است و آن ها می‌خواهند این زمان را در اماکن مقدس و مذهبی باشند، بر همین اساس در 5 بقعه شهرستان مبارکه برنامه‌های ویژه سال‌تحویل برگزار می شود.

مبشری با اشاره به اینکه امامزادگان باعث آرامش روانی و اعتقادی جامعه می شوند، اظهار کرد: امامزادگان ذخایر معنوی هستند که دلها را جذب می کنند و با تلطیف فضای حاکم بر جامعه به آرامش افراد کمک می کنند.

انتهای پیام/