در افتتاح پست برق شهرک صنعتی مبارکه عنوان شد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مراسم افتتاح و بهره برداری از پست ۶۳ کیلو واتی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه پیش از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در شهرک صنعتی مبارکه برگزار شد.

پست تامین برق شهرک صنعتی با هزینه 65 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم با بیان اینکه صنعت برق به نوعی پیشران صنایع دیگر است تصریح کرد: صنعت برق باید حمایت شود چرا که اگر از آن حمایت نکنیم صنایع دیگر ما دچار مشکل می شوند.

محمود رضا حقي فام با اشاره به مطالبات شش هزار میلیاردی صنعت برق از مشترکان خود گفت: امروز صنعت برق ما در وضعیتی است که نیازمند سرمایه گذاری گسترده است و با وصول مطالبات خود می تواند علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خود، سرمایه گذاری خوبی در این حوزه انجام دهد.

وی با بیان اینکه فشار زیادی بر صنعت برق وارد است، افزود: همه مسئولان باید برای خروج صنعت برق از فشار آن را حمایت کنند، در استان اصفهان متخصصان خوبی در حوزه برق فعال هستند و همه آن ها تلاش کردند که در درجه اول صنایع را به گونه ای حمایت کنند که با تولید از رکود فعلی خارج و صنعت برق را نیز حمایت کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از آمادگی شرکت توزیع برق در تکمیل پروژه های برق مبارکه در حوزه بزرگراه ها و شهری خبر داد و اظهار کرد: در آینده نزدیک روشنایی بزرگراهای شهرستان مبارکه با مشارکت برق استان تکمیل می شود و در صورت مشارکت شهرداری های شهرستان، شرکت توزیع توانیز نیز این آمادگی را دارد در تکمیل پروژه های شهری مشارکت کند.

انتهای پیام/