رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: مراسم پایانی فینال جام حذفی باشگاه های کشور به بهترین شکل ممکن در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار می شود.

مهدی تاج921121به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا به نقل از خبرنگار ایرنا، مهدی تاج روز یکشنبه در جلسه هماهنگی بازی پایانی جام حذفی، افزود: تعاملات و هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه این بازی و همچنین آیین پایانی مربوط به اهدای جوایز به بهترین شکل و با مشارکت هر دو باشگاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه باشگاه های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز باید زمینه های لازم و کافی برای ایجاد تعامل و همبستگی در بازی پایانی را داشته باشند، اظهارکرد: در این رابطه سازمان لیگ هر آنچه در توان داشته باشد برای همکاری با این دو باشگاه انجام می دهد.

تاج اضافه کرد: شهر میزبان نیز باید شرایط لازم را برای انجام این دیدار مهم و آیین پایانی فراهم کند تا یکی از بهترین مراسم سال های اخیر را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای بسیار خوب و مطلوبی بین دو باشگاه برای انجام دیدار پایانی جام حذفی حاکم است، گفت: در هر حال باید توجه کنیم که هر تیمی قهرمان این رقابت ها شود به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت.

تاج ابراز امیدواری کرد بازی پایانی جام حذفی بدون مسایل حاشیه ای و تنش زا در کرمان برگزار شود و این امر جز با تعامل سازنده بین دو باشگاه تراکتورسازی و مس امکان پذیر نیست.

وی از تدارکات خوب سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برای برگزاری آیین پایانی جام حذفی خبر داد و افزود: از تماشاگران حاضر در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان نیز درخواست داریم پس از پایان بازی در ورزشگاه حضور داشته و سازمان لیگ را در برگزاری مراسم یاری نمایند.

به گزارش ایرنا، مدیران عامل تراکتورسازی تبریز و صنعت مس کرمان نیز در این نشست بر همکاری شایسته خود با سازمان لیگ جهت برگزاری بهتر و باشکوه دیدار پایانی جام حذفی و آیین پایانی تاکید کردند.

دیدار پایانی جام حذفی باشگاه های کشور روز جمعه 25 بهمن ماه جاری بین تیم ها فوتبال تراکتورسازی تبریز و مس در کرمان برگزار می شود.