معاون فرماندار مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف، روز حماسه و ایثار شهرستان و اردوی راهیان نور با اشاره به فضیلت مراسم اعتکاف افزود: برگزاری مراسم‌ اعتکاف زمینه ای برای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه است که باید از این ظرفیت مهم در جهت آموزش جوانان و خانواده ها برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، آسیب های فضاهای مجازی، اعتیاد و … استفاده کرد.

جواد سلطانی گفت: مراسم معنوی اعتکاف از سخنرانان و کارشناسان برجسته در زمینه مذهبی،خانواده و … استفاده و برای برگزاری برنامه های آموزشی شامل پاسخگویی به شبهات دینی معتکفین، نشست های گفتمان دینی، مشاوره  نیز برای معتکفین در مساجد شهرستان برنامه ریزی شود.

وی با در خواست از اداره آموزش و پرورش، اظهار کرد: برنامه ریزی ها برای حضور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف انجام شود.

معاون فرماندار مبارکه با بیان اینکه ۲۲ اسفندماه روز شهرستان مبارکه و روز حماسه و ایثار در شورای فرهنگ عمومی تصویب شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این روز شهرستان مبارکه بیشترین شهید را تقدیم اسلام کرده است، مراسم گرامیداشت این روز بزرگ به صورت متمرکز در محل مسجد جامع شهر مبارکه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان موظف هستند در اجرای هرچه باشکوه تر مراسمات روز شهرستان با ناحیه مقاومت بسیج سپاه همکاری کنند.

سلطانی با اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت افزود: امسال با همت همه دستگاه ها، اردوی راهیان نور همچون سال های گذشته با شور و استقبال مردم و دانش آموزان همراه است.

انتهای پیام/