سردار وحیدی در همایش بهره‌وری در بخش دفاع:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز در همایش ملی بهره‌وری در بخش دفاع، گفت: بهره‌وری در بخش دفاع می‌تواند در سطوح عملیاتی و استراتژیک مطرح شود و در واقع یک مفهوم جاری است.

وی گفت: بهره‌وری مبنایی نظری و اعتقادی و فرهنگی دارد و تنها یک بحث فنی نیست؛ رهبر انقلاب در 25 سند در راهبردهای مختلف، درباره بهره‌وری بیاناتی داشتند، به طوری که 3 درصد از رشد کشور در برنامه‌های پنجم و ششم باید از طریق بهره‌وری باشد. از سال 75 تا 93 محاسبه شده و دیدیم که 3 درصد رشد از طریق بهره‌وری بوده که این عملکرد خوبی نیست.

سردار وحیدی با بیان اینکه بهره‌وری یک مسئله جدی است و در واقع جوهر اصلی اقتصاد مقاومتی، بهره‌وری است، تاکید کرد: هیچ‌ کاری در حال حاضر در کشور مهمتر از بهره‌وری نیست، البته این بهره‌وری در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و دفاع است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه امروز ما موازنه استراتژیک در منطقه داریم و همه می‌دانند، اما قصد بر هم زدن آن را دارند، تاکید کرد: ایران به تنهایی شعله مبارزه با رژیم‌صهیونیستی را روشن نگه داشته و ما توانایی انهدام اهداف راهبردی دشمن را در صورت هرگونه تجاوزی داریم.

وی گفت: امروز بیشتر کشورهای منطقه به صورت پنهان و آشکار با اسرائیل در ارتباط هستند.

وحیدی در ادامه گفت: فرمانده آمریکایی می‌گفت که ما نمی‌توانیم قول بدهیم که داعش را در عراق شکست خواهیم داد اما در حال حاضر، بخش دفاعی در حال تحمیل شکست به داعش است.

انتهای پیام/ تسنیم