امام جمعه دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دیزیچه با اشاره به حل مشکلات مردم وظیفه اول مسئولان است، تصریح کرد: مسئولان تراز اول کشور در برخی از قوا باید بدانند که مشکلات اساسی مردم با حاشیه سازی حل نمی شود.

امام جمعه شهر دیزیچه گفت: مردم هم اکنون از مشکلات زیادی رنج می برند و ضروری است که دولت مردان برای حل این مشکلات تدبیر کنند.

وی افزود: در راس این مشکلات، بیکاری جوانان، رکود، تورم و گرانی بی سابقه است که بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام صانعی اظهار کرد: برخی ها علیرغم وعده های زیادی که برای حل مشکلات موجود و ناکارآمدی خود را نشان دادند، این روزها به جای ارائه کارنامه اقدمات خود رو به حاشیه سازی آورده اند.

وی با بیان اینکه با اظهارات ساختار شکنان قصد داردند مطالبات مردم را به فراموشی بسپارند، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم و حقوق پرداخت نشده برخی کارگران با سخن گفتن حل نمی شود و باید کاری برای این مشکلات انجام شود.

امام جمعه دیزیچه بیان کرد: ما مسئولان یک لحظه خودمان را باید جای این بندگان خدا بگذاریم و ببینیم برای تامین ضروریات زندگی مان باید چه کاری انجام دهیم؟

وی با تاکید بر اینکه چه کسی باید کارخانه ها را از معضل رکود خارج کند، آیا این همه تجمعات کارگری که در کشور وجود دارد به چشم دولت مردان نمی آید، مطرح کرد: متاسفانه موضوع تجمعات برای برخی از مسئولان به امر عادی تبدیل شده است که عده ای از کارگران تجمع می کنند ولی این ها حاضر نیستند صدای کارگران را بشنوند و مشکلی از مشکلات شان را حل کنند.

حجت الاسلام صانعی افزود: برخی ها تمام کارشان برجام شده است و به جای خود باوری هنوز چشمشان به آمریکای بی تعهد است.

وی اظهار کرد: هنوز با گذشت ۴۳ ماه از نشست ها و صحبت، توافق و امضا کردن، منتظر هستند که آمریکایی ها و غربی ها صدقه ای به آن ها بدهند.

امام جمعه دیزیچه تصریح کرد: باید به این آدم ها گفت، بس کنید دیگر چقدر می خواهید پیرامون این برجام بی اثر صحبت کنید، قدری به فکر مردم باشید، قدری به فکر ظرفیت های داخل کشور باشید.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را رها کردند و فکر می کنند که دشمنان برای ما کاری می کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید تا چه زمانی صحبت های غلط شما را تحمل کنند و شاهد شکاف طبقاتی بیشتر در جامعه، سیر صعودی بیکاری و آمار های نادرست و اشتباه شما در جامعه باشند.

حجت الاسلام صانعی بیان کرد: تورمی که به قول آقایان کاهش پیدا کرده، چرا این کاهش در کالاهای مصرفی نشان داده نمی شود و مردم حس نمی کنند.

وی عنوان کرد: امسال سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود، تا این زمان بگویند چه اقدامی صورت گرفته و چه عملی برای رفع مشکلات مردم انجام شده است.

انتهای پیام/