امام جمعه موقت دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ملکی در نماز جمعه این هفته شهر دیزیچه با اشاربه شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در بصیرت، ولایتمداری و دفاع از امامت بزرگترین اسوه تاریخ اسلام است.

امام جمعه موقت دیزیچه اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) فقط اسوه فاضله زنان نبود بلکه شعاع نور وجودش در هدایت جامعه از حجره کوچکی در مدینه آغاز شد و گستره این نور، آفاق را در بر گرفت.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) نماد پاکی، عفت، الگو و گوهری ناب برای بانوان مسلمان است، افزود: جامعه به ویژه بانوان باید بیش از پیش سیره حضرت فاطمه (س) را به ویژه در بحث عفاف و حجاب در زندگی خود الگو قرار دهند.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان از حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و فرمودند این راهپیمایی برای حفظ نظام است، خاطرنشان کرد: باید از تمام ملت ایران تشکر ویژه داشته باشیم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کردند و پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را دادند، مسؤلان باید قدر این مردم را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نمایش گسست‌ناپذیری ملت با انقلاب اسلامی است، گفت: مردم هر موقع مشاهده کنند آرمان‌های جمهوری اسلامی در خطر است به میدان می‌آیند و دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تکریم با مردم صحبت کنند.

امام جمعه موقت دیزیچه بیان کرد: مسئولان باید با حل مشکلات اقتصادی مزد مردم که در راهپیمایی حاضر شده‌اند و در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام و رهبری بودند را جبران کنند.

وی با اشاره به پایان سال اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: مسئولان باید به حل مشکلات اقتصادی فکری کنند و همچنین به موضوع بیکاری رسیدگی داشته و تا پایان سال عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

حجت الاسلام ملکی عنوان کرد: دشمنان همچنان با تهدید در نظر دارند به اهداف شوم خودشان برسند اما ملت ما همچنان آگاه ایستاده‌اند و تهدیدات دشمنان هیچ تأثیری بر آنها نخواهد داشت.

وی گفت: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند که هوشمندانه در برابر دشمن ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که آنها به اهداف شومشان برسند.

انتهای پیام/