در اولین جلسه ستاد انتخابات مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار مبارکه عصر امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در اردیبهشت ماه سال آینده تصریح کرد: بستر و زیر ساخت های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات در شهرستان فراهم شده و امیدواریم با حضور حداکثری مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزوده شود.

علی اصغر ذاکری با تاکید به مسئولان کمیته های اجرایی گفت: از افرادی در امور اجرایی برگزاری انتخابات از جمله هیات اجرایی، بازرسی و … استفاده شود که اعتقاد و التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته بدون توجه به گرایشات سیاسی افراد و توانمند وکار آمد باشند.

وی از تلاش های کارکنان فرمانداری در برگزاری انتخابات گذشته تشکر کرد و افزود: شهرستان مبارکه در ادوار گذشته در برگزاری انتخابات مشکل خاصی نداشته است که امیدواریم در این دوره نیز با همکاری و تعامل عوامل اجرایی انتخابات و استفاده از نیروهای کارآمد و توانمند و مورد اعتماد مردم شهرستان انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند، رای مردم حق الناس است، تاکید کرد: مجریان انتخابات باید با تعامل و همکاری و رعایت اصل بی طرفی و رعایت قانون در جهت برگزاری انتخابات پرشور و سالم همراه با مشارکت و حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

در این جلسه 10 کمیته به منظور برگزاری دو انتخابات در شهرستان مبارکه از جمله کمیته های اجرایی، فناوری اطلاعات، حراست و حفاظت، سیاسی، امنیتی و انتظامی، اطلاع رسانی، تبلیغات و ترویج مشارکت همگانی، پشتیبانی و تدارکات، امور حقوقی و … تشکیل شد.

انتهای پیام/