معاون فرماندار مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون فرماندار شهرستان مبارکه ظهر امروز در کمیته آموزش و مهارت شهرستان با اشاره به اینکه تبیین برنامه های آموزشی و هماهنگی بیشتر با ادارات و سازمان های شهرستان هدف برگزاری این کمیته است، تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال در جامعه باید سعی در آموزش رشته های بازار محور کرد، چرا که در این روش فرصت های اشتغال خوبی، درجامعه ایجاد می شود.

جواد سلطانی به ماهیت امر آموزش مهارت های فنی و حرفه ای پرداخت و افزود: دستاورد های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای را می توان افزایش اشتغال و به تبع آن تولید ثروت و ایجاد رفاه و آرامش در جامعه ذکر کرد.

وی نیاز سنجی در امر آموزش را از بنیادی ترین  و محوری ترین موضوعات عنوان کرد و با در خواست از مرکز آموزش فنی و حرفه ای مبارکه گفت: با توجه به امکانات و پتانسیل های شهرستان، به خصوص در حوزه صنعت و کشاورزی، آموزش مهارت ها را به این سمت کشاورزی و صنعت سوق دهند و از آموزش مهارت هایی که کاربرد خاصی در شهرستان ندارد تا حد امکان اجتناب کند.

معاون فرماندار مبارکه اظهار کرد: آموزش اخلاق حرفه ای جز ضرورت ها محسوب می شود و از نظر ما  زیر شاخه ای از اخلاق اسلامی است که در کنار همه مهارت هایی که می آموزیم باید به این امر مهم بیشتر توجه کنیم.

وی با اشاره به اخلاق اسلامی ادامه داد: کسانی که توانمندی تخصصی برای حل مشکلات مردم را پیدا می کنند به درجه ای از اخلاق حرفه ای دست یابند تا مردم بتوانند با اعتماد و اطمینان به آن ها مراجعه کرده و آنان بتوانند با دلسوزی و رعایت موازین اخلاق حرفه ای در خدمت به همنوعان خود تلاش کنند.

سلطانی با در خواست از فنی وحرفه ای و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مشاغل پر رشد و پر آتیه در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر را با توجه به نیاز شهرستان و جمعیت متقاضی کار، شناسایی و نیازسنجی کنند و آموزش های لازم را به آن ها انجام دهند.

انتهای پیام/